Enerverande idioti!




Vi hade planerat detta väldigt länge.
Allt var i princip packat och klart.

Men då säger han "du kan ta tillbaka din semester".

Då har han inte tänkt efter speciellt mkt när det gäller utgifter och dylikt.

Bilförsäkring 4000kr.
Mobilräkning 2500kr.
Andra utgifter 4000kr.

Nästan 11.000kr i utgifter, hur kan man inte vara medveten vid det!??

Jag är grymt jävla irriterad på honom.

Jag tog ledigt, FICK ledigt, vilket jag knappt hade förväntat mig.
Ledig 10 dagar i september, men helt i onödan nu när det inte blir ngt!

Fan !

Jag är inte alls på humör idag.
Sedan så när vi hade snackat lite, då tänkte vi att vi skulle dra en kortare resa, men efter att ha bestämt det kommer han och säger att han inte har några pengar att leva för.

Det förstår jag att han inte har, men hur fan kan man inte tänka på det i första hand?
Hur det än är så är det viktigast.


Nåja, orkar inte hålla på och älta detta fler ggr nu.

Nu är det som det är.

Finns 2 fördelar med att resan inte blir av;

- jag kan gå på SCA-cupen

- jag kan gå ut med min närmaste vän på hennes 20årsdag :)


Detta är min första blogg här, ska se hur det hela fungerar.

:)


Har inte så mkt att tillägga nu, utan nu ska jag ta mig till bussen, äta ngt och kolla efter bra träningskort :)



Take care !


Nisse

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0