Over the edge




Nu har jag gått över tröskeln, mindre bra!

Nu ska jag lägga mig för kvällen, till Lars Winnerbäck och Carl-Johan Wallgren.

Bra musik ! =)


Öppnar imorgon.

Trevlig kväll på er ! =)

Big tracy way!



Mer DÖD än levande idag.

Har inte somnat än.

Nyss kommit hem.

For ner på stan och träffade Amina, satt och drack lite kaffe, rökte femton cigg och spanade på stan.
Trevligt, inte varje dag man går på stan nu för tiden.


Tog mig tillfället i akt och passade på att införskaffa mig ett par riktigt, riktigt sjyssta pjuks =)=)

NÖJD!

Ska lägga mig i soffan framför en film nu, måste ställa klockan först, då jag kommer somna och sova för natten.

Hoppas eran dag har vart bra, min har vart seeeeeg.

N

I saw it, i realy did



Nu har man sett "What happens in vegas".

Helt okej.

Rolig, men ingen speciell handling ändå.
Man vet ju vad som kommer hända, men en trevlig känsla inombords nu =)

Funderar starkt på att åka ner till stan och jobbet, äta lite mat =)

N

What to do?



Vaaad ska jag göra?

Haha!

Jag hade mina funderingar på att dra mig mot jobbet och dricka kaffe.

Men mer till liv måste jag ju ha, hahaha!

Men ska la strax gå och plocka ut sista kläderna som hänger på tork.

Borde vara torra nu.
Värsta effektiv jag känner mig.

Mer effektiv än vanligt. =)



Ska kanske ta tillfäller i akt och surfa runt på lite sidor och leta resa =D

Jag pallar inte Rom för 4000.
Så gärna vill jag inte dit, mycket hellre Grekland.

Så det så.

Får kolla läget nu.

Hmm..

Blir ledigt en film, typ "What happens in Vegas", när jag är klar med tvätten.

Drog hem ett antal filmer inatt, så måste passa på och se dem nu när jag är ledig =)

Slutar la med att man bara är hemma idag, haha!

Men har även haft mina funderingar på att åka till Ljusta, vore ju inte alls dumt med lite flyt!!

Jag vill inte verka självsäker, eller uppfattas som skrytsam, men jag har verkligen haft funderingar, tro det eller ej.
Jag menar, jag vet att jag inte är den smartaste.
Men fundera kan jag, även om jag aldrig tänker.

Skämt åsido, nu blev det bara trams.
Måste ta mig en kopp kaffe, kanske man ska lira lite beta?=D

Gårdagens citat utan tvekan:

"Om en timma och en halvtimme"

Värsta gooohumöret där då =)
Much funnier =)

The truth about love



Den såg jag nyss, rätt så bra =)


Slutet bäst ju! =)


Värsta hurtig och nyttig jag är.
Eller iaf hushållsbenägen idag.

Har städat, tvättat och diskar nu.

=)

Men fortfarande inte nöjd, men dröjer nog tills färgen kommer upp på väggen innan man kan börja känna sig nöjd =P


Återkommer senare, nu ska jag ta mig en rök och fundera ut vad jag vill hitta på idag ?

,



Gick bättre idag än igår.

Men inte bra ändå.

Mysko.

Förstår inte vad som tar tid???



Orkar inte skriva ngt nu, ska se lite film innan jag börjar tvätta.

Bokade tvättstugan 06-10 idag.
Lika bra när man är vaken juh =)

Naaaaw, what a beauti =)



Jag är i värsta romantiska atmosfären nu typ.

Haha!

Helt såld på kärleksfilmer, why??

Haha!


Såg nyss "Notting Hill" - LOVE IT!

Sååååå vacker juh =) =)

Sista femton minutrarna absolut bäst!

"Surrealistiskt, men trevligt."

"...jag är bara en flicka.....som står framför en pojke och ber honom att älska mig."


Naaaaw!

=)

Nu är det godnattdags för min del, börjar 18 idag.

Ledig imorgon,ska kolla om det är ledigt i tvättstugan imorgon bitti, isf så bokar jag och är uppe hela natten =)

N

.



Hemma.


Suck!


Lika illa, om inte värre ikväll!
Men ikväll hade vi mer att göra, så det är mer förståeligt, men ändå en man mer idag än igår...

Hmm...


Jag ska surfa runt lite och kolla lite bloggar, innan jag lägger mig.

Börjar 18 imorgon (läs idag!)

Ledig måndag, SKÖÖÖNT.

Öppning tisdag.


N

På jobbet

Sitter och röker nu. En timme tills vi låser. Hoppas det här bra, ska inventera nu. Hörs när jag är hemma. Tänker på dig :)

.



Vaknade 1722 idag.....

Börjar jobba 1930...



Ojojoj...



Går och tankar bilen nu iaf, sedan får man skjuts ner till jobbet.
Måste hinna äta ngt med.


Bättre, kom igen, bättre =)


"Griffin and Phoenix" - sjukt bra! Se den!!!!!



Jag nämnde igår en riktigt bra film; "Definitely Maybe" som jag rekomenderar starkt.

Har nyss sett en annan film, med Amanda Peet i huvudrollen.

"Griffin and Phoenix"

Den här filmen är bättre, det är samma typ av film, men samtidigt inte.

"Definitely Maybe" är mer av en "typiskt kärleksfilm".

"Griffin and Phoenix" är också det, men så otroligt mycket djupare.
Jag ville aldrig att filmen skulle ta slut!

gripande, och vacker!

Om ni är filmsugen, så se dessa två!
Är ni inte filmsugen, se dom ändå!!

=)

Så vacker, snacka om kärlek, ta vara på det!


Jag blir på värsta bra humör när jag ser sådana filmer.
Hela tiden.

=)

Värsta braiga medicinen juh! =)=)=)=)=)


Godnatt!

Shemale



Kvinnlig.

Dom dragen har man ju.


Hahaha!

Dra arslet över ögat och svälj dig själv.



Fyfan! Suck! Stön! Fyfan!


ÄNTLIGEN HEMMA DÅRÅ!!!


Skönt? Jaaaaaaaaaaaaaaa!


Kommer gå femton gånger bättre imorgon (läs idag).

Jag ska trycka i mig en macka, en kopp kaffe, lite yogurt sen sova.

Jobba imorgon. Igen.

Men måste tanka bilen imorgon, passa bara innan 1200 eller efter 1700.
Får bli efter 1700 då.

Innan jobbet.


Skönt att du lever, hoppas du lever här nu =)=)

Absolut, kanske


Såg en skitbra film som du
BARA MÅSTE SE ! ! ! ! !

"Definitely Maybe".


Fyfan, så jävla bra!

Love those kind of movies!


Nu ska jag duscha, sedan dra mig mot stan och jobbet.
Planera skiftet innan jag går på.

Mål.
Genomförande.
Uppföljning.


=)

På ett femton gånger bättre humör nu efter filmen =)

"..än idag kan jag känna, när jag sitter här och minns"

hujedamig



Nu börjas det igen.

Uscha!

Fan, helt sjukt.
Längtar tills jag börjar jobba, tills man får slita, och dona.
You name it!



Det verkar vara för dyrt, vi håller verkligen våra tummar!
We do it!


Hoppas det sjunker, vägrar betala fyra-femtusen, HELL NO ATT JAG GÖR !

Tooooo muuuuuch mooooooneeeeeyyyy!

=/

Bättre isf att spara och åka till hösten.
Men nu ska vi avvakta och kolla läget liksom.

Ska bli skönt att dra iaf!


Om ändå bara kunde ta en enkel, och bara vara!

Guuud, vad livet skulle vara skönt!


Nu blir det en film, sedan en dusch till, sedan bege sig till stan och jobbet.
Måste planera kvällen in i minsta detalj, ska verkligen planera det hela.

Se hur det går.

Det kommer gå kanonbra =)

Visst, det är McDonald´s, vi VET aldrig, det kan komma en buss 0355 inatt, men that´s it isf!


Hur är det?



Vaknade nu då.
SVINTRÅKIGT.

VILL SOVA!!


Läste en blogg tidigare, där det stod ngt intressant..

Ett barn skulle ha kalas och hade med sig inbjudningskort till dagiset, och bjöd alla sina kompisar.

Resultatet var att alla utom två blev bjudna, och dessa två barn blev ledsna.

Dagiset har i policy att man bjuder alla, annars får man inte bjuda på dagiset.

Så de bjudna barnen fick inte behåller korten, och då blev pappan till födelsedagsbarnet irriterad och JO-anmälde dagiset.

Så nu ska JO utreda detta, då dom "finner det här intressant".


Jag anser att man ska bjuda alla om man ska ha bjudningar på dagis och så, annars blir det ju som en tidig utfrysning.
Vad skulle det känna till då?


Jag förstår att alla barn inte leker med alla barn, men regler är regler, policier är policier!


Fuck this shit!

Längtar till jobbet, så slipper jag tänka!


Vill dra!

Mår skit! Vill bara dra ngt gammalt över mig! Helst bara sticka härifrån!

Dra ngt gammalt över sig?



"The Superheromovie"
- suuuugeeer !

Såg den nyss, har fått hem en annan film med bl.a. Amanda Peet, hon är vacker och duktig, så hoppas den är bättre!


Ska nog sova nu, börjar bli trött i ögonen, magen är svullen sedan middagen.

Jag ska borsta tänderna, duscha, sedan lägga mig.

Jag lovar er, jag kommer med all sannolikhet blogga mer.
Troligen via tlfn, värsta skönt att ligga i sängen ju.

Det enda positiva är det.



Fuck this fucking shit!



God kväll.

Hemma nu.
Kom nyss.

Har vart och shoppat i Birsta idag, som jag nämnde innan.

Sedan var jag hos mor, åt pizza, drack cider och gluttade fotboll.



Vad lugnt det var =(=(=(

Ingen fart =(

Ingen view heller ='(



Nu ska jag se en film, och ladda hem ngn bra, vet du ngn bra???

Sitta uppe till minst kl.0500 iaf.

Blir ju minst den tiden fredag och lördag.

Hoppas på det bästa imorgon =)
Jobbar dock, så märker inte så mycket.


Ju förr detso bättre iaf =)


"Har du ringt fel?"
"Va, men näääää, tack för den då!"
"Haha, men du brukar ju inte ringa mig?"
"Nää, men jag ska la sluta då, HEJDÅ!"
"Men nej, sluta, vad vill du?"
"Jag vill bara prata."
"Okej, vad trevligt! Vet du? Jag och mina folks har kollat på lägenhet idag!"



Hahahahaha!!

Shoppingrunda och besvikelse =(



Sitter hemma hos morsan nu.

Värsta shoppingdagen idag ju! =)


Haha!

Jag köpte parfym, två linnen och ett par shorts.
Hade inte alls tänkt shoppa idag, men hur ofta blir det som planerat då!?

Hehe!

Var även in på bolaget idag, en treliterstetra By the river - sveeenaaaagooooott! =)
Även tio bärs åt mor och far och fyra cider till moi.

Fotboll ikväll, cider till det =)

Tyvärr så verkar det vara kört, förstår inte att jag trodde annorlunda ett tag..
Precis som i vanlig ordning dessvärre.

Ska å andra sidan inte lägga allt för stor vikt vid det hela, men man börjar ju fundera...

Alltså, Lindwe, BLOGGA FFS! ;P

Vill läsa juh!

Hmmff!



Morn morn!

GÄÄÄÄÄÄÄSP!


Idag ska man väl ner till jobbet typ nu, försöka ringa in ngn som kan jobba lördag natt...
Viktigare att ha ngn på lördag än söndag, även om söndagar kan vara JOBBIGA..

Sedan bär det av till Ljustadalen och farsan.
Morsan jobbar idag, och ska la sova efter jobbet.

Hon jobbar ngt som kallas dygnsskift(?)

Bra att hon jobbar iaf.

Fick skjuts hem av Pet igår.
Sjyrre det.


Orkar inte skriva mer.

Även att man bloggade via tlfn inatt, hohoho!

N

Tänker på dig

Jag tänker på dig söta tjejen :) första gången det bloggas via tlfn

Nykter, full, nykter.



Nykter igen. =P

Haha!

Drack några glas vin, var sedan på Daltons och Irish, trevlig kväll med Bullen =)
Var ju inte igår man träffade henne.

Får se om vi tar oss en bit mat på fredag.


Assmöte på Bite Line ikväll.
Trevligt =)

Och givande =)


Tog mig en Golden Gate, med extra lök =)
Ingen god pizza, men funkade iaf.

Tråkigt bara att jag hade ätit upp när resten av sällskapet nyss hade börjat, ändå fick jag maten sist^^

Åt en och en halv pizza, och ytterst lite taco buffé =P

När vi skulle beställa så frågade hon vilken storlek jag ville ha på pizzan.

- Så stor ni kan göra den, sade jag.
- Medium då, mer får du inte i dig, svarade hon.

OJOJOJ, OOOHHHHH! sade hela sällskapet.

Och vem åt mer?

Medium is nada!

XL ffs!

Hahahaha!



Lite kaffe nu, typ femte koppen, och fyrahundraelfte ciggen, sedan GODNATT!

:O



Det märks att jag inte haft mkt att göra idag.

Fyrtiotusenetthundraåttioniomiljonertrehundrafemtiotusen inlägg på en dag!

Absurt!

Snälla, just do it!



Kan du inte komma hem så jag kan få en anledning att träffa dig? =)

Vore underbart!! =)

Självironi - eller bra självinsikt?



Lillsnoppade-jatack-Nisse ^^

By the river - klockrent! Inget tracyway here inte!




Som man ser ut nu - inte konstigt ingen verkar vilja veta av en...



By the river
- ja tack!

Foot of Africa
- måste testa, blir det nästa vecka?? =)

Som ogräg, what the fuck!?



I love Winnerbäck, sådan jävla skön music alltså!!!

=)=)


Håller på att raka skallen nu, har inte gjort det på någon vecka nu, helt sjukt vad det växer!!!!!!!

SOM OGRÄS!!

Det tar mig nog en timma eller två att göra klart detta, men hinner nog till mötet xD

=P


"Du ser andra halvan av solen när den sjunker i väst."

Snart blir det lite Lasse Stefanz =)

"Du försvann som en vind"
"En runda i baren"

It´s about you

CJV - hur skön som helst!



Carl-Johan Vallgren
, måste bara säga att han har grym röst =)


some music



Laddar hem lite music nu.

Håkan Hellström, Peps Persson, Winnerbäck
och en massa svenska visor.

Love it.


Confused like never before!



Jag är förbryllad.
Måste kolla upp hur det hela ligger till!

Klarar inte av att inte veta vad som händer och inte händer!


Detta gör mig rastlös!
Herregud, sitter här, ständigt röksugen, ständigt kaffesugen och allmänt rastlös!


Finns inget värre.

Jag HAR cigg.
Jag HAR kaffe.

Men HAR INGET ATT GÖRA.


Förstår inget nu jag...



Myyyskooo!!

Jag satte alarmet på 1100 så jag inte skulle sova bort hela dagen, och vaknar 1059, sedan ringer klockan. Haha!

Sedan sommar jag om, var såå skönt att ligga i sängen juh =)

Har iaf klivit upp nu, sitter och lyssnar på Björn Afzelius, ingen dålig farbror det inte =) =)

Vad tkr ni ?


Min telefon ringde förut, Storken, the one and only, har inte snackat med honom på månader!!
Senast var när han kom förbi i driven juuh..

Vet inte riktigt varför han ringde heller.


Han sa inte det.   Hahaha!

Han undrade lite löst vad jag hade för planer inför kvällen, helgen och GF.

Sedan frågade jag om han hade tänkt gå på GF, och han visste inte.
Jag sa att jag ska gå på lördag, då sa han att han också skulle gå då.
Hahaha!

Vore skoj att träffa honom igen, var ju som sagt inte igår som man umgicks med honom.


Det var tider när man alltid festade runt här i kommunen, och träffade en massa jävla folk.

Folks, I miss those days.



Bored like hell without you



Sitter här igen, har precis bytt soffan mot stolen.
Börjar gäspa, ska nog sova lite.

En dag imorgon med.

En dag då jag inte vet vad jag ska göra.

Trååååååkiiiigt.

Tråkigt att inte vara där.


Snart rik(are)



Snart löning - 11 minuter kvar! =)

Får se hur fattig man blir efter alla utgifter, eller om jag betalar alla utgifter imorgon kanske?

Undrar hur mkt jag kan lägga undan inför semestern???

*funderar starkt*


Har nyss sett "Basic Instinct 2", en helt okej film.
Gillar stuket på dessa filmer, sedan tkr jag första är mkt bättre då det är bättre skådisar och mer sexscener =) =)

;)

Vad sker imorgon då, kanske man ska köpa sig en endagarsbiljett till Gatufesten nästa vecka?
Eller ska man gå två dagar?

Men känns inge skoj att köpa två endagars för samma peng som ett tredagars, och jag kan ändå bara gå två dagar..
Men tror jag bara ska gå en dag, lördag.

Har inte riktigt bestämt mig om jag ens ska gå, men måste ju, Emelie och Pontus kommer upp på fredag nästa vecka ju =)=)

Längesen man träffade dem =(


Men VAD SKER IMORGON DÅ!??!?

Åååhhh!

Hatar att inte ha något bestämt, känns som om dagen bara kommer flyga förbi och hux flux står man på jobbet igen.
Det gäller att ta vara på de få lediga dagar man har ju!!


Assmöte imorgon iag, Bite Line, hate it, men men.
Får så lov att äta något, eller så dricker jag Cola för det hela! =P


Blir iaf lugnt imorgon kväll, folk som man kanske vill gå ut med jobbar torsdag, så orkar inte ens lägga ner energi, plus att jag inte ska göra av med några pengar heller.

Lär bli tillräckligt på GF ju.
OM JAG GÅR?

Nu är det bara fem minuter kvar innan man är rik(are)!




Undrar vad som hänt, var inge roligt juh =(

Jag har iaf svaret; jaaa, tänker = saknar.



Satt nyss och kollade runt lite, herregud vad man tänker saker om vissa..

Alltså, jag vill inte säga för mycket, eftersom jag inte vill ha några som helst konsekvenser för vad jag kommer säga nu..

Men hur fan kan man?
Alltså, det är ju inte ens i närheten av vad det en gång var!!

Bättre förr.

Inte för mig, utan för alla inblandade parter!!
Känns fel att se.
Känns som om det skulle vara jag istället...

Uscha!

My name, what about yours??



Vad heter du??? Vem är du???

A: You like to drink.
B: Everyone wants you.
C: You are really silly.
D: You like to drink.
E: Damn good kisser.
F: You are dead sexy.
G: You never let people tell you what to do.
H: You have a very good personality and looks.
I: You are great in bed.
J: People adore you.
K: You're wild and crazy.
L: Everyone loves you.
M: Best kisser ever.
N: You can keep secrets.
O: Awesome kisser.
P: You are popular with all types of people.
Q: You are a hypocrite.
R: Fucking crazy.
S: Easy to fall in love with.
T: You're loyal to those you love.
U: You really like to chill.
V: You are not judgemental.
W: You are very broad minded.
X: Your very good at work/school.
Y: Best girlfriend/boyfriend anyone could ever ask for.
Z: Always ready.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

N:
You can keep secrets.
I:
You are great in bed.
S:
Easy to fall in love with.
S:
Easy to fall in love with.
E:
Damn good kisser.


Det ni!

Allt jag bryr mig i blir skit!



God kväll.

Trött som fan man blev nu då, eller på bussen hem rättare sagt.
Somnade nästan =/

Jag ska iaf sitta uppe ett tag.

Funderar på att ladda hem lite ny musik, typ lite Håkan Hellström bl.a.

Nu är man ledig två dagar, och hade tänkt söka om pass imorgon, men läser då att polisens passdator är ur funktion. HOPPAS DOM FÅR TILL DET SÅ MAN HINNER SKAFFA INNAN SEMESTERN ! !

=S

Nu blir det lite chips, dip och trocadero, måste tjocka i mig lite onyttheter när allt blir skit!

=(


Hur lyckas man!??!?



Vaknade nyss av att man plockade upp kudden från golvet, och den var dyngsur!

Jaha, GRATTIS, tänkte jag.

Häller alltid upp ett glas vatten på kvällen då jag ska lägga mig.
Men inatt så har jag väl kastat ner kudden på glaset som i sin tur har ramlat omkull med allt vatten på golvet som resultat.

SUCK.

Middag idag då.
NABIT också.


Imorgon är det löning
=)

Ledig imorgon och torsdag.
Skönt.


Jobbar natt till helgen nu =)
Ska bli skoj det med=)


Nu ska jag spela lite beta innan jag sticker till jobbet.

I´ll be in touch.

Självinsikt?





Expert. Är det något jag är duktig på så är det att göra en höna, eller en hel hönsgård, av en fjäder.

Lärare. I och med det så lär jag ut att man inte ska säga hej förrän man är över bäcken.

Förebild. Visar jag att jag kan lära av mina misstag och föregå med gott exempel så tar andra efter.


Coach. Genom att peppa, stötta och ge feedback så visar jag att man lär sig genom att sina fel, och
därpå kan utvecklas som person och individ för att i slutändan bli en nästintill fulländad person.


Jag befinner inom alla dessa kriterier samtidigt, fast inom olika delar av livet.
Just nu, så känns det mest som att experten inom mig tar mest tid och plats.


Mkt men ändå inget - eller?



You´ve no idea!
It´s a great evening!

=)

Har ÄNTLIGEN FÅTT FÄÄÄÄÄÄÄRG!!!!

När jag köpte lägenheten köpte jag en ny TV med ju, och fick sladdar av Henke så jag kunde kolla på filmer och serier (läs: Gossip Girl, Grey´s Anatomy, Dirty Sexy Money) och det har man ju gjort, men fick inte till färgen, sedan så visade det säg att Henke hade en till sladd som jag testade idag, och då funkade det ju!

Great =)

Såååå skönt.

Tog mig tid att se "Basic Instinct".
Gillar den filmen, hon är inte dålig Sharon Stone ;)

Det är någon att titta på =)

Lyssnar på Lasse Stefanz nu, "En runda i baren" Hahahaha!!!!


Jag saknar mina serier!!
Får la kanske ladda hem "House", en bra serie ju, men vill ha mer GG, GA och DSM !
Det är ju flera månader kvar, hoppas de kommer när det är planerat, så det inte blir en till strejk!

=(

Vet inte vad jag ska ta mig till utan mina favvoserier, mitt liv verkar sakna mening utan dem!
Tråkigt liv utan dem.
Finns inget bättre att komma hem efter en hård arbetsdag och sätta sig framför TVn och titta =)

Taaaraataataaataaa - I´m lovin' it!


Måste googla fram lite mer bilder på S.
Miss her!

Jag tror jag ska se serien igen, from the begining liksom =)

Vadå nice =)

Men blir nog en jobbigare sommar =(


Jag vill tillbaka, vill inte alls befinna mig där jag är nu!
Vill tillbaka, till det braiga =)
Inte vara i det dåliga =(



Varje dag hoppas jag på något roligt, men Gud verkar vilja straffa mig.
Varje dag går jag och lägger mig i besvikelse, i en tung sorgsenhet.

När man tänker, vilket man kanske inte alltid ska göra,
kommer man fram till att man vill så mycket, men klarar så lite.


Man är redo, jag vill.
Men klarar det inte.
Det skiter sig alltid.


På något sätt.

Det vill sig aldrig.
Varför är det alltid så?



"Ödet har följt oss två, hela vägen hit.
vi går en runda i baren, tar en öl eller två."




Argsint och irriterad!



Fan vad jag blev irriterad på syster idag!!!!!


Helvete alltså, så jävla störande!

Jag gick till farsan idag efter jobbet, då jag hade min plånbok med busskort och diverse saker i Henkes bil.
Vi hade bestämt att dom skulle höra av sig när han slutat jobbet, men det gjorde han inte.

Jag somnade för övrigt i soffan hos farsan, sedan när jag vaknade, så smsade jag "Så du har inte slutat än?=P"

"Jodå, vi for hem till dig och lämnade sakerna då syrran din hade nyckel" 
fick jag till svar.

OCH DET SPÖREGNADE ÄVEN UTE!!!!!
VADÅ IRRITERANDE SÅ IN I HELVETE ! ! !



Vill inte veta, men måste veta..


Nu sitter man hemma hos farsan, har precis käkat lite.
Satt bra.

Vissa saker vill man inte veta, men man måste likt förbannat veta dem ändå.
Jobbigt sådan skit ju.


Varför inte bara hålla sig borta från vemodigheten??

Jag väntar på att Henke ska höra av sig så han kan komma hit med korthållaren min.



"Skillnaden mellan mig och Kristin är att hon drygar sig, medan jag är dödsallvarlig..."

Faaaaan vad det kliiiiiiiaaaaar !



JÄVLA MYGGBETT ! ! !
Kliar så in i helvete!
Fyfan!


Men jag har ju inte 37st iaf!! =P

Men har en massa ändå ju!
Mygg hör till stugan, och jag klarade mig hur bra som helst, men sista natten förstördes everything!
Det var så fruktansvärt varmt, och någon stal täcket hela natten, så jag blev uppäten då.

Sjysst.

=P

Nu har man druckit en kopp kaffe, ska ta mig en till, sedan får jag promenera ner till stan och jobbet, då jag upptäckte igår kväll att mitt busskort ligger i min korthållare med McDonald´s-logga i baksätet på Henkes bil.

Där ligger även min sprit som jag skulle dricka i lördags, fast i bakluckan, då dom for hem.

Nu ska jag kolla vilka som jobbar hur idag, så man har lite koll.
Kanske man listar ut vart man ska hålla hus?

Hahaha!

Aja, på återseende, och Nathalie, du måste blogga! =P

Igår så satt morsan och söta tjejen nere på bryggan och fiskade, hur länge som helst.
Jag och farsan gick på en prommis då Simon skulle sova, vi gick förbi Hasse, han satt ute på trappen i solen.

Kul att snacka lite, var ju inte igår man träffade honom, inte hans barn heller.

Sjukt det dära, hur saker och ting utvecklar sig.

Hans äldste är sambo och bor i villa, hans mellersta har villa, sambo och en unge i magen.
Vadå saker och ting har hänt!?

Det var ju dem man hängde med när man var i stugan förut, det var ju deras Kalle Anka-affisch som jag kastade sönder med pilar.

Haha!

"Är dom hungrig så tar dom även på det sista"
"Jo tack, jag vet, det har MIN mamma lärt mig..."


Klockrent.

Nattfiske i fredags, efter ex antal vinglas och öl.
Trevligt värre, även om jag inte är någon storfiskare.

Du kan aldrig gissa vad jag gör nu heller????

Lyssnar på Lasse Stefanz..
Tragiskt!

Hahaha!

=(




Jaha, det var det det.=(


Spanien vidare, Italien utslagna! =)

Jaha, det var det det. =(

Home, sweet home?



Hemma igen, efter ett midsommarfirande i stugan i Jämtland.

Inge skoj att vara hemma ju, sååå skönt att vara i stugan.
Bara slippa vardagen.

=)

I fredags jobbade jag stängning, 11-1730, men vi var inte klara före 18 och syrran och Henke stod utanför och väntade, SUCK!

Sedan stressade vi upp till mig, jag tog mig en snabbdusch för att sedan sätta oss i bilen och köra mot stugan!

Morsan, farsan, söta tjejen och Simon var där sedan i torsdags.

Jag började dricka mina 8 cider i bilen, eftersom klockan var så mycket!!!

Väl framme så märker man att mor och far är ganska fulla, söta tjejen lite full =)

Vi käkade lite kyckling och PF, sedan satt vi ute och snackade och drack =)
Det blev lite kubb senare på kvällen, vilket lag vann då???

Jo, mitt lag SÅKLART, HELA TIDEN! ;)

Såå jävla grym, ni anar inte ^^

Hehe!

Finns egentligen inte så mycket att säga om midsommar i stugan, man gör liksom det vanliga.
Det är skönt att komma bort från vardagen, och det är trevligt att vissa personer väljer att följa med =)

Jag har inte sovit så bra som jag gjort dessa två nätter uppe i stugan, sedan varför det är så, det kan vi låta vara osagt, men guuuud vad BRA JAG HAR SOVIT ! =)

Som sagt, det är tråkigt att vara hemma, men jobbar imorgon, så man gör sin plikt här hemma =)



Hade kanske förväntat mig lite annat nu på kvällskvisten söndagen efter midsommar, men jag har ju inte direkt gjort något..

=/

På återseende, börjar 0615 imorgon!

N

Seg dagsbörjan



Sov inte bra inatt inte.
Somnade inte förrän halv5 ju =(

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan åka till jobbet.

Hoppas det blir lugnt =)

Sömnlös i Sundsvall



Kan inte somna. Har legat vaken sen halv1.

Och nu tog jag en cigg och skriver lite skit här.


Har inte lagt mig före fyra någon kväll denna vecka, därav min brist på sömn just nu.
Men men, får slita imorgon på jobbet, sedan sova under bilfärden upp.

Det är en kväll imorgon med, och på lördag, inga nyktra dagar det inte.
Söndag blir lugn, jobbar 0615-1400 på måndag ju.

Måste sova nu!

Söööööööööööt du är ! !

Sötaste ungen som finns =)Naaaw!Småsyskonen Sara & Simon =)Tuffingen själv ;PTrötter här då, i bilen innan färden mot stugan inför midsommar.  Söt!



Helt allvarligt, fyfan vad söt han är!
Stoltare kan man inte vara!


=)


Last one before sunday



Ganska mycket idag dåååå!
Men ändå inte tillräckligt!!


=(

Nu kommer det  på inte bli några inlägg förrän söndag, då man kommer hem från stugan.
Tror jag jobbar måndag.

Ska kolla det strax.

Hoppas det blir skoj i stugan, men det blir det =)
Hoppas på bra väder =)



Verkar inte.
Verkar som förut.
Vet inte.

Värsta grejjen juh!


Sitter hemma nu, hos mig.
Har precis duschat, GUD SÅ SKÖNT!

Men har problem inför helgen; VET INTE ALLS VILKA KLÄDER JAG SKA TA MED ! ! ! ! !


Åhhhh, sååå jobbigt juh!
Värsta bekymmersfria vardagen annars, men nu har jag no clue!

Får fundera fram ett resultat under arbetspasset och morgondagens morgon.
Ska packa ikväll/inatt/imorgon, beror lite på hur trött jag är, hur mycket mer jag vet då än nu och om jag ska hem efter jobbet imorgon eller åka på en gång?

Många olika faktorer spelar in.


Röd eller blå?
Skjorta eller t-shirt?


Uscha, hatar beslutsångest!
Framförallt vid klädesplagg!!!!


Slutar la att man gör en kvinnlig sak och packar med sig hela garderoben plus halva hemmet!

Ska ner till jobbet nu, tjaaaaarååå!!

=(=(=(



Fan vad tråkigt gårdagen slutade - förlust för Sverige och inget folk ute.

Henke och syrran kom och hämtade mig och skjutsade mig till morsan, när man väl kom dit var man så trött så man lade sig på en gång, somnade efter en snurrig kvart.

=P

Idag är kanonväder ute, men eftersom det inte var alltför varmt igår så tog man på sig jeans.
Suck!

Får la åka hem och byta innan man kanske går till jobbet??
Skönt.

Ska kolla hur många vi är under middag och kväll, och försöka lista ut vart jag ska vara.
Hehe!

Imorgon stänger man, sedan bär det av  till stugan, fett längesen man var där.
Hoppas verkligen på bra väder, vi vet alla hur det brukar vara på midsommar =/

Kanske (läs ska) man plockar upp några fina aborrar och eventuelt gädda ur sjön i helgen?
=)

Jag kommer nog återkomma ikväll efter jobbet, och imorgon innan jobbet, men sedan blir det lugnt med bloggandet över helgen, då vi inte har nät där uppe, knappt telefonförbindelse!

N

!





SÄMSTA FUCKING ONSDAGEN PÅ ÅR!!!!



SUCKAR TUNGT FÖR MIG SJÄLV!

Ingen mer!?



Hoppas på det bästa.
Men tror inte det.


Ska försöka övertala far =)

Mera vin, mera vin!!


Är på G nu, men ingen annan!?!?!?!?!???!!!

Ryssland - Sverige närmare 3-0 än 2-1



Matchen går åt helvete, Ryssland var femton gånger piggare än oss i första, och därav det fötjänade 1-0-målet för ryssarna.

Direkt i andra så gör Ryssland 2-0 genom en snabb omställning från försvar till anfall.
Inte mycket mer att säga.

I skrivandets stund återstår 13 minuter, och ryssarna  pressar i och med ett ribbskott och två returer.

Fyfan.

Grattis Ryssland.
Tyvärr Sverige, vi måste stå upp bättre.



Och dessvärre verkar jag bli kvar här, inte där jag vill vara.

Yesterday and the day before and the day before...



Vart en trevlig gårdag.
Satt hos morsans granne, ännu en gång.
Dom hade besök från Söderhamn (dom dom ska till nu i midsommar) och det var ett par roliga typer =)


Finns många citat från gårdagen som är värd att nämnas, men återkommer med dessa senare.

Nu har jag vaknat, druckit några koppar kaffe.
Ska snart hem, hade tvättstugan idag, dåligt irriterande att missa den!
Men ska iaf hem och röja, vi ska eventuellt sitta hos mig och se matchen ikväll.
Beror lite på hur saker och ting utvecklar sig.


Helst av allt vill jag vara någon annanstans, men ska inte vara för mycket.

This is the way it is.




Väntar inget.

Önskar mer.

Life IS a blast!



Igår satt vi hos morsans g
grannar, Anja, Henke och fyrtio till. =P
Hade jättetrevligt, drack lite vin och skrattade mycket.

Blev svalt (läs kallt) framåt kvällskvisten, så fick låna en gammal domartröja av Henke, med dragkedja.
Skulle dra upp den, men lyckades inte, stod i säkert 15 minuter och försökte, men lyckades tamigfan inte!

"Får du inte upp den, Nisse?" undrar söta tjejen.
"Vill du att jag svarar helt ärligt på det?"
"Nej, det får jag aldrig." svarar jag.

Hahahaaa!

Söta tjejen erbjuder sin hjälp, men jag ska fan klara det själv, men lyckas inte!

"Men låt mig hjälpa dig, Nisse" sade Anja.
"Jag kommer inte få upp den med din hjälp heller!" sade jag!

=)

Hahahaaa!

Mycket av det som sades igår som blev undermidjanhumor.
Allt blev fan relaterat till det! Hahahaha!!!

Vi satt och spelade utslagspoker, tre styckna, och körde med att den som åker ut får gissa vem som förlorar nästa omgång, och har man då rätt så kommer man in i spelet igen.

"Vem satsar du på, Nisse?" undrade Anja.

Hahahahahaaaaa!

Groteskt roligt det där!

=)

Nu orkar jag inte skriva mera, morsans tangentbord suger fett!
Får ont i händer och fingrar efter fem minuter här.

Vet inte om jag ska åka hem sen eller inte.
Vill inte, eller jag vet inte.

Men kanske bäst?
Dunno.

Kanske tårta senare? =)=)=)
Hörs då!

Tjaaarååå!

Reflekterar



Trött som fan.
Blir lugnt ikväll.

Imorgon blir det fotboll, Sverige ju!
=)


Tänker.

"Tracy way" =)



God morgon!

Trevlig kväll igår, riktigt trevlig =) =)

Satt hos morsans granne, drack två glas vin =)

For hem och hämtade cigg (som är slut igen!?) och även förbi jobbet och hämtade arb.kläderna för idag.

Ska ju till Birsta om 50minuter, störande bara att det inte går ngn bra buss dit!!


Sovit GOTT inatt! =)=)=)=)=)


Verkar bli bra väder idag, avundas far lite som ska ut och golfa, skulle inte klaga över det inte!


N

Stan, birsta, morsan



Kanonväder ! =)

Sitter hos morsan, ska precis till att äta.

Var i Birsta nyss, bytte tröjan som jag köpte på stan tidigare, ett hål i den ju!!

Sedan blev det en till tröja, den som jag ville ha i stan, men dom hade bara en storlek.

Gick även in och kollade efter dom där shortsen på Jack & Jones, men dom hade inte de jag vill ha!

Ikväll blir det fotboll och två glas vin =)

Hoppas på det bästa till helgen!

Stugan med familj =)

.



Uttråkad som fan.
Framförallt när jag inte har något bestämt så far för morgondagen!!

Ska la se Tjeckien - Turkiet på TV nu.

Men vill ha något radikalt.

N

Dålig början, men bra avslutning =)



Dagen blev bra.

Och vi hade mkt att göra!

Full fart strax efter halv1, och det fortsatte i princip hela tiden =)

Men dagen började inte bra, när jag satt här och bloggade imorse smsade Tony och sade att en var sjuk, men det gjorde inte så mycket, bara en man kort i kök.

Men sedan när jag satt på kontoret på jobbet så ringde en till och sjukanmälde sig, även det kökspersonal, vilket betydde att det bara var 2 i kök under lunch.

Visst, en annan kan ju gå in och hjälpa, men som SL ska man helst vara där framme, plus att två i kök är lite.
Balansen mellan service och produktion existerar inte.

Och jag försökte ringa in folk, men antingen kunde dom inte, eller så ville dom inte.
Klandrar dem inte heller, har man ledig helg så har man =)

Så jag beslutade att kasta in Wigus i kök, vilket gjorde att jag och Maria P hade DT:n, men bossen var också med  =)
Trots sin ringa energi.

Vi sålde bra hela dagen, och det kom även en buss.
Det svåra var rasterna, att lösa dem.

Man fick gå på en kvart, en bit mat och en cigg mao och sedan komma in och byta av.
That´s it.

Och så fortsätter man tills folk har haft sina raster.
Jobbade över lite, skulle sluta 1600, men gick hem strax innan 1700 då CH var på rast.

=)

Ledig imorgon, funderar starkt på Birsta och/eller Ljusta och mor och far.
Kanske båda?

N

Uscha



Tröttare idag än igår, kan la bero på att man sov mer igår natt.


Nu spelar jag beta, och ska snart gå till jobbet.

Ingen buss som går nu kl0600 som igår, så får promenera i regnet.

Hoppas på en bättre dag idag.


N

Varför bloggar jag?



Varför bloggar folk?
Varför bloggar jag?


Egentligen.

Jag menar, jag försöker skriva så ofta som möjligt, om så mycket som möjligt.

Allt från vad jag har gjort, tänkt eller sagt till något helt onödigt.

Jag anser att det är bra att skriva, alltså, bra för en som person.
Det är skönt att bara kunna skriva av sig skit och så, skönt.

Lite som terapi ju.

Sedan så hoppas jag att du som läser finner något av intresse, det vill man ju också.

Jag har svårt att tro att det kan finnas något intressant eller så i det som jag skriver, men som sagt; Jag hoppas det.

Jag läser runt 7 bloggar dagligen, men bara två av dem uppdateras ofta.
Det är mindre roligt som läsare, man vill ju veta mera!!!

Jag vill ha detaljer, jag vill veta =)

Hehe!

Dagligen, eller flera gånger om dagen, bloggar jag.
Försöker iaf, klart man har missat.

Nu måste jag sova, börjar 0700 och ska upp 0500.

McDNisse

Spanjoren avgjorde



Tyvärr förlust mot Spanien med 2-1, men vi stod upp bra, hade ett kanonläge till 2-1 själva, men Larsson hann inte fram.


Vi tröttnade som fan i slutet, men stor eloge till alla svenskar =)

Nu blir det vinst mot ryssarna och vi är klara, Grekland ska ju vinna ikväll!


N

Öppning ska bli skoj


God morgon!

Utvilad och fräsch, iaf utvilad =)

Öppning idag, börjar 0700.

Ska bli skoj =)

Undrar om det blir regn idag, känns som det ligger i luften?

Återkommer efter det hårda arbetspasset!

N

Sol



Var ju på Birsta idag.

Letade efter ett par sommarbyxor och sommarskor, det blidde ett par tofflor och ett par knickers.
Haha!


Sedan gick vi hem igen, DÅLIGT BRA VÄDER DÅ!

Väl hemma så sätter vi oss på gården i solen och snackar lite, tyvärr ingen fin utsikt =/
Bara en snabbis =)

Efter en halvtimme går jag och mor in, jag lägger mig på soffan och känner hur ögonen bara faller ihop.

"Morsan, väck mig om jag somnar!"
"Okej",
fick jag till svar.

Sedan vaknar jag av att morsan skriker på mig, fan var irriterande så jag snäser av henne, inte fan ska du väcka mig!?

Suck.

Syster och Henke kommer förbi och skjutsar hem mig och nu sitter jag här.

Har läst lite bloggar, trevligt =)

Nu ska jag ta mig en tallrik fil för att sedan sova.

Göra persen också!

N

Knallar och står i



I skrivandets stund befinner jag mig hos morsan.
Lillebror är jätteduktig!

Jag tog honom i händerna, ställde mig framför honom och sade: "Kom då, jaa, kom då"

Och lillkillen börjar gå mot mig!!!


Naaaaw!

Så jävla go bror alltså!        =)

Man börjar ju fundera på vem han brås av..
Jag menar, jag är ju söt, men han är ju rena sockerbiten!

Så jävla söt, när jag får barn, tamigfan om dom inte är lika söta som honom, måtte de bli!

=)

Nu ska vi promenera till Birsta, förhoppningsvis bättre än Tony-fart =P

Hahahaha!

Naaaaw! =)



Kolla in sötbror =)

Sötbror på glatt humör =)

It aint over 'till it´s over



Hemma.
Stängningsveckan är över.

Skönt.

Ledig nu idag, fredag, sedan öppnar jag lördag och söndag, och har lunchen, längesen sist.

Nu ska jag kolla runt lite på nätet, läsa Tonys blogg =)


Sedan blir det Tv och fotboll =9

EM ju !=)

Återkommer senare, ska ut till Ljusta till min kära moder.
Trodde aldrig jag skulle säga så.

Lite bilder kommer in senare, på lillebror, världens sötaste, Simon  =) =) =) =) =)

Enformigt



Allt och alla tycks gå vidare, men Nisse, han står och trampar på samma ställe..
Känns som om det är så.


Och tror man att man har gått vidare, då märker man på en gång att man är kvar, trampandes i samma grop.

Tragedi!

l



Snacka om otippade saker.


Synd jag är så trött, annars hade jag lätt vart på stan idag och kollat studenten, men orkar verkligen inte.

Jag sov dåligt inatt, jobbigt värre.
Skönt med fjärde och sista stängningen nu iaf =)

N

Storartat!



Nu är det godnattdags för min del.

Har sett två matcher, Sverige - Grekland och Tjeckien - Portugal, två riktigt bra matcher!


Fan, jag och bodin lurade Wigus storartat ikväll, 4-0!

Hahaha!

Hörs imorgon natt, kommer inte sova något alls mellan torsdag och fredag, då jag ska vända tillbaka på dygnsrytmen för att öppna i helgen.


N

Testing, testing ..

Vad heter du? Nisse Lars Niklas Nordlund
Vad kallas du? Nisse, Eggbert, Niss, Nissen
När föddes du? 8 Maj 1987
Vart föddes du? BB, Sahlgrenska Sjukhus, Göteborg.
Vart bodde du när du var nyfödd?  Askim, Göteborg.
Är du fet? Hahaha, Aaa!
Är du snygg? Med lite mindre mage hade jag vart oemotståndlig =)
Är du singel? Jajamensan.
Om inte, vem är din partner? -
Om du är singel, varför är du det?
Jag tar livet som det kommer och so far ingen flicka.
Om du inte är singel, Är ni förlovade? -
Har du barn? Nej, inte än, men i framtiden - jaa =)
Vill du gifta dig? Bra fråga, vet inte, för hennes skull lätt =)
Om du inte är singel, bor du ihop med din partner? -
Om du inte är singel, har ni ett bra sexliv? -
Om du är singel, har du ett bra sexliv? Lever munkliv, klagar itne ;)
Vad har du för mobiltelefon?  Sony Ericsson W850i, men vill ha en ny!
Vad har du för digitalkamera? En gammal sketen en, använder tlfn.
Vad har du för dator? Min egna stationära =)
Vad har du för mp3? En Walkman, W850i =P
Vad har du för cd spelare? Hemmabio, Philips.
Bor du i lägenhet eller villa? Lägenhet, bostadsrätt.
Har du ett eget rum? Aaa, en hel lägenhet^^
Har du välstädat hemma? Inte för tillfället, men ändring på det!
Har du en balkong? Nej, uteplats, stor dessutom =) =)
Har du många vänner? Jättemånga =)
Umgås du ofta med dina vänner? Så ofta jag kan och hinner med, dessvärre för sällan om du frågar mig.
Har du slagit någon av dina nuvarande vänner? Nej, jag är en fridfull person =)
Är du svartsjuk på någon av dina vänner? Absolut inte, det är dom som är svartsjuka på mig ^^
Dricker du alkohol? Så ofta jag kan, gärna i samband med trevligt sällskap =)
Har du spytt på någon? Ja, tack och det var trevligt för alla inblandade parter.
Har du haft sex med alkohol i kroppen? Jaa, dessvärre finns det gånger då man inte borde gjort det...
Har du roligare med alkohol i kroppen? Ibland, ibland inte. Men oftast =P
Går du i skolan eller jobbar du? Jobbar, som fan!
Är du bra i skolan/på jobbet? Det hoppas jag =)
Vilken skola går du på/vart jobbar du? McDonald´s
Tycker du det här testet var jobbigt? Nej, däremot roligt =)


Gör det du med !

=)

Vilken skiiiiitdag!



Vilken skitdag!
Hyfsat att göra på tidiga kvällen, men efter 12 vart det mkt!


Suck.


Nu ser jag Sverige - Grekland.
Måste ju se matchen!

=)

Återkommer innan läggdags!

STUDENTEN !



Men jag jobbar stängning, så jag orkar verkligen inte =(

Många vänner, dock inte lika många som tidigare år.

Nästa år ska jag iaf gå, syrrans tur då ju =)

SCU idag, undrar hur det gick?

Kmr inte ihåg adressen Tony, tell me again!


N

why?



Aaa, får se hur det blir, men troligen ingen annan utgång än vad som har varit de senaste 16 månaderna.


Idag har vi legat i, VERKLIGEN!
Brukar ligga i, men nu låg vi i!

Därav den sena utloggningen.
Vi gjorde vårat bästa, men tyvärr drog tiden iväg.

Sååå drygt att komma hem så sent!

Hoppas det var värt mödan!
Återstår att se tills imorgon.


Jag tänker hela dagarna.
Vet inte varför, borde inte.

Han körde på mig!!



Körde på fotgängare med taxin


En taxichaufför står åtalad för misshandel sedan han kört på en fotgängare
på Storgatan i Sundsvall. Enligt vittnen ska chauffören medvetet ha kört på
fotgängaren så att denne landat på motorhuven.


En vinternatt i februari förra året hettade det till ordentligt mellan en berusad
man och en taxichaufför.
Enligt den påkörda mannen och ett par vittnen körde taxichauffören på
mannen helt oprovocerat då denne gick mitt i vägen.
Tilltaget skedde dock i så pass låg fart att mannen inte skadades,
däremot knuffades han upp på taxibilens motorhuv där han blev sittandes
medan bilen rullade vidare en bit till.
Taxichaufförens version är dock en helt annan.
Enligt honom provocerade mannen genom att vägra flytta sig när han kom körande.
I stället ställde han sig mitt i vägen och tände en cigarett som han dessutom
försökte fimpa mot bilen. Hela tiden var han vänd mot taxichauffören och
stirrade på honom, menar den åtalade.
Han rullade då sakta mot honom varpå den berusade mannen grep tag i bilen.

Nu ska tingsrätten ta ställning till de olika versionerna då taxichauffören står åtalad för misshandel.



Från inget, till mycket. Eller hur är det? Spänningen, det nya, det okända som lockar? Hur som helst, så LOCKAR DET!









Är man kanske inte lite patetisk??
Jag vet inte, eller joo, det vet jag väl, men vill inte erkänna!


Imorgon, eller läs idag, ska jag ut till morsan och köpa en limpa cigg, sedan så funderar jag på om jag ska ta cykeln till jobbet, eller om jag skiter i det och kanske tar bussen istället?

Det beror på, men det verkar bli soligt, kanske inte så soligt som man skulle kunna önska, men om det är bra väder så lutar det ju självklart åt cykeln.


Orka bussa före cykeln???  Hell no!


Alltså, jag ska inte göra en höna av en fjäder, men det vore ju så typsikt mig, varför kan jag inte bara låta en fjäder vara en fjäder??

Det undrar jag.


Samma visa varje gång, jag förstår liksom inte varför detta alltid upprepar sig.
Det spelar liksom ingen som helst roll vad man gör eller inte gör.

Alltid samma visa.

Har  liksom sagt till mig själv, ett antal gånger, att jag inte ska göra en höna av en fjäder, men det verkar, varje gång, resultera i en höna undermedvetet.

Sitter och lyssnar på R.Kelly - I belive I can fly.


Du.


Skön låt, har alltid älskat den låten, finns som sagt många minnen till många av hans sköna låtar, men denna, den är speciell!


Kanske dags att dra sig tillbaka, jag menar, om jag ska orka och hinna med Ljusta imorgon?

Kanske man får sig en fin utsikt? ;)

I sure hope so!


N

Beauti



Intressant att läsa, fin att se på ju ;)


Idag gick det bra, var en kort, som det verkar vara varje kväll nu för tiden!??
Men vi vart klara 40 minuter sent, inte bra det, men med tanke på att vi var en kort, så känns det bra.

Och stängningen känns bättre än någonsin, men självklart kommer jag på ngt nu i skrivandet stund som inte var bra:

FIKABRÖDET!!!!!

Kvar i frysen!


Suck.

Jag ska läsa varje dag, titta varje dag, fin ju =)


N

Case closed



God morgon.

Förundersökningen lades ner, eftersom polisen inte har något att gå efter.

Otippat.


Idag ska man jobba, stänger, så börjar 1700.

Soligt ute, men blåser storm!
=/

Men jag ska ju jobba, så om det är soligt eller ej bryr jag mig inte så mycket i.

Hoppas B fick smset.
Dör snart.


N

stön





less.
hungrig.
pigg.
röksugen.

tärd

Undra




Undra om man ska undra?
Undra om jag vill undra?
Undra om jag hoppas?

..


Jag sitter här och skriver en massa strunt.
Har ingenting att göra, håller på att dra arslet över ögat nu.
Går lite halvdant, men har så jävla tråkigt.
Det var längesen jag var såhär uttråkad!!!
Skönt det ska bli att jobba nu till veckan.
Fokusera på jobbet.
Mycket som hänt de senaste dagarna nu.
Orkar inte tappa fokus på det som är viktigt.
Orkar inte bekymra mig.
Varför ska det alltid bli så?
Jag tänker för mycket.
Ska fan sluta tänka.

Men det är tillfredställande att tänka.
Men i efterhand inte.
Hur ska jag har det?
Jag bryr mig inte(?).
Men nu till veckan jobbar jag stängning mån-tors.
Ledig fre.
Öppning lör-sön.
Hoppas veckan går snabbt.

That´s it you know.



Såld.

Söt



Vilken kväll igår!
Trevligt som fan.


Dagen började med att jag vaknade här hemma, drack några koppar kaffe och rökte ett par cigg.

Sedan satte jag mig på cykeln, packade även med mig en halvliter sprit och lite kläder inför kvällen, och stack ut mot Ljusta.
Jättevarmt och skönt, trots att det fläktade lite.

När jag var i Bydalen ringde jag morsan för att dubbelkolla om dom var hemma, vilket morsan var, men farsan var ute och cyklade han med.

Jag ringde honom när jag var i Tunadal, då befann han sig på Timmervägen alldeles vid Hulivägen.
Vi stämde träff, och jag trampade tillbaka till Gärde och bussgaraget, satte mig i solen och väntade på farsan.

Ringde runt lite till några polare för att kolla deras planer inför kvällen.

Sedan kom farsan, så trampade vi hemåt, men inte via Tunadal, utan via Norravägen och Färsta.
Fan vad skönt det var!

När vi kommer hem så sitter morsan hos Anja, väninna och granne, så jag och farsan går över dit.

Blev 3 GODA glas vin, sedan så for jag och farsan till Willys för att köpa cigg, virke och grillkol, men vi for och hämtade mitt grillkol hemma istället - passade även på att hämta med syrrans tunika.

Vi satt hos "KO-gänget" hela kvällen, grillade och drack.
När klockan sedan var runt 9-tiden så bestämde jag mig för att bege mig till Peo, var ju inte igår man träffade honom.

Gåendes på vägen till Peo möter jag en söt tjej =)
Trodde inte hon kände igen mig, men fel av mig =)

Framme hos Peo.
Han, Johan, Elin, Josefin och någon till tjej satt hemma hos honom, så det var trevligt.
Helst plötsligt bestämde vi oss för att ta bussen, så det blev till att springa!!


Jag ringde och kollade med morsan och dom när dom skulle in, och sedan kollade jag med Deniro med.

Vi träffade två tjejer, Elin och Sandra(???), på navet, sprang ner till cruisingen, träffade mycket folk och så.
Sedan så ville vi på krogen så vi går längs Ågatan, och då möter vi ett gäng tjejer, en massa bekanta.

Söta tjejen stannar upp mig och frågar vart våra mammor är, jag vet inte, men jag ringer upp och kollar, sedan så berättade jag vart dom befann sig så hon skulle hitta.

Minns att vi skiljdes åt, men jag tittade länge efter henne, och hon efter mig ;)

Sedan stack jag, Elin och Sandra till Irish, Peo, Johan och Elin (en annan Elin) for hem.

Irish träffade jag en massa Bredsandsbor, Mange från Tempo bl.a.
Blev bjuden på tre tequilas och två cider.

Sedan gick jag ut och rökte, och då ringde morsan och undrade vart jag var.
Hon tyckte jag skulle komma ner, och sade att söta tjejen ville prata med mig, även hon tyckte jag skulle komma ner.

Jag gick ner till dem, jätteskoj.
Tänker inte säga mycket mer, men söta tjejen gjorde min kväll iaf =) =)

Henne har man spanat in ;)

Tänd ett ljus



Tände nyss ett ljus för Algot och hans familj.

=)

Han hade en humor utöver det vanliga.
Jag kommer aldrig glömma hur roligt vi hade det!


Har precis klivit upp, hunnit med en kopp kaffe och en cigg, spelar lite poker nu.

Ska strax ta cykeln till Ljusta, men måste bestämma hur jag ska gå till väga..

N

Booooooooriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing!



Vadå uttråkad kväll.

Inget bra på TV.
Tråkigt folk på nätet.

Inget roligt att göra
.


Har bara druckit kaffe och spelat beta ikväll.


SÄMSTA KVÄLLEN EVER FFS!


Imorgon ska jag ta cykeln ut till morsan, käka lunch och middag HAR JAG TÄNKT, sedan röra mig till Peo och bli bjuden på grogg =)

Kvällen vet jag inte alls vad som sker.

På återseende!

N

AAAAAAAAAAAAJJJ!



Jag skojar inte, det smärtar verkligen!
Det är en sak att ha ont, men när det smärtar, då är det outhärdligt!

Jag har inte gjort något speciellt, upptäckte bara idag på jobbet att jag hade jätteont i armbågen, den högra.

Och alldeles nyss blev det värre.
Vet inte alls vad det är för fel på mig!?

Aj, aj, aj!

Smärtsamt! ='(

Döende




Haha! Där ser man!


Kommer jag inte ens ihåg.
Fan, satt och sket då ju. HAHAHA!

Även att hostan är tillbaka, på riktigt, igen.
När jag kom hem, då kom skiten.

Jävla satans skit alltså!

JAG HÅLLER PÅ ATT DÖÖÖ!


Bra,dåligt, bra, dåligt..



Känner mig piggare än på länge!
Skönt, men fortfarande inte bra =(


.




Kukjävlafitthorfankap!

Sick and tired



Sprängande huvudvärk, feber, hosta och snuva.
Jag vill bara gå och dö!


Kan inte somna, för hostan stör!

Jag fryser ena sekunden, sedan svettas jag.
Jag klär på mig, sedan klär jag av mig.

Jag hatar detta, finns inget värre än att vara sjuk!
Har legat i sängen sedan 12.

Men inte somnar jag!


Jag mår bajs.

Vilken summa är relevant nog?



Inte sov man mkt inatt heller, eftersom man bara låg och hostade!
Fruktansvärt påfrestande!


Var ner till stan tidigare, träffade morsan, syrran och brorsan på BK, käkade lite mat och drack lite dricka =)
Nu blir det en grogg=P

Hahaha!


Poppar musik nu, Petter ft Robyn - Intro

Skön låt =)



Imorgon återstår det att se vad jag ska göra, kanske jag ska vara med Hampe, annars kanske jag åker ut till morsan och farsan, men båda ska jobba, eller?

Även liten släktträff på jobbet.

Moster Pernilla med Matilda, sedan Titti med syster Anna.

Jag träffar alltid moster och Matilda med familj när dom kommer, alltså, jag jobbar alltid när dom är hos oss, sedan när dom väl kommer då jag inte jobbar, så är jag likt förbannat där!

Hahahaha!!!

Vilka är oddsen!?


N

Nattinatti allihopa =)



Godnatt!

Dags för mig att sova (hoppas man inte hostar sönder halsen som de senaste två nätterna), jag är så trött.

Fan vad tiden drog iväg idag, men blir la så när man har roligt =)

Imorgon får jag se vad som händer, beror på vädret och så.
Kanske en fika på stan, eller bara vara hemma?

Tisdag känns som en utedag iaf.

Men beror på hur sjuk jag är med.

Vila är bästa medicinen mot allt!
Men tråkigaste!

Hörs då!

N

Vart kommer ...



Vart kommer förkylningen ifrån??

Måste vara morsan eller brorsan som smittat mig.

Hostar som ett svin, atackerna kommer ständigt tillbaka, jag är snuvigare än snuvigast och febertoppar.

Skönt att vara ledig två dagar nu så man får vila och förhoppningsvis bli lite friskare.


N

RSS 2.0