SJ! SJ! SJ! SJ! SJ! :):):):)



SJ vann mot 4:an med 6-1, skönt. Roligt. Ledigt att vi gör om.



Efter det roliga aktiviteten så drog vi till Sandra för att fira Mia :)
Hade trevligt där, sjukt kul att Nordis och Engström var med :)

Sen att alla bara stack!?

Hittade ju till vissa. Hahahaha!


Cyklade hem, sjukt kallt och tröttsamt.


Orkar inte skriva mer, epilepsianfall snart.

N

.



Så sjukt jävla trött!

Skulle må gott av ett miljöbyte!

:):)



Ja då hade man inte skrivit på några dagar då...

Men känns inte som att man skriver om något roligt...


Iaf då. Hade en sjukt rolig ledig helg (den som var nyss). Synd tiden går så jävla fort när man är ledig.

Jobbade 10-19 i fredags, Hade planerat in brännboll med en massa från jobbet och tiden var satt 2000 på Norra Berget.

Men blev sena från jobbet då det var baotamycket. Men fint folk kommer sent.

Vi var 19 st som spelade brännboll, det var sjukt kul!

Att Tony var med var extra kul.

Vi spelade och drack lite, blev jävla sugen på att dricka mer, men fattig som man är denna månad så hade man siktet inställt på att gå hem efter spelen.

Men när Cissi, Arne, Tony, Niklas och robert sade att dom skulle ut så hängde man med!

Och tacka fan för det, hade riktigt trevligt ute, längesen man var på krogen och hade så roligt. Ledigt göra om, om ett år eller så ;P

Så fredagen var jävligt rolig alltså.

Lördagen så vaknade jag upp 1930, helt död. Hade inte reagerat på att folk smsat och ringt mig halva dagen.

Det var ju cruising i stan då, men var ju halvdöd sen krogen...så det blev lugnt!
Men Tony kom och plockade upp mig, sedan for vi ner till stan, träffade Thomas och satt och spanade på bilarna (tjejerna). Stötte på syster och hennes Patrik med Tyson, trevligt det med :)

Det blev Big Boy, vissa var ju där två ggr den dagen ;)

Söndagen så gjorde jag inte mycket, spelade match med LAC ute i Timrå på Fagerviksfältet (jävla päråker) och förlorade med 4-1 och blev utvisad. BAJSMATCH!


Var helt död på kvällen, tänkte precis lägga mig då jag hade planerat att träna innan jobbet på måndag (jobb 930-1830) då Maria ringde. Hon undrade om jag kunde stänga måndag och tisdag då Cissi hade åkt skateboard i en ramp på fyllan och ramlat och slagit axeln ur led...HAHAHAHAHAHA!

Så jag tog på mig dessa två stängningar, så har jobbat två dagar nu, vart uppe hela nätterna samt spelat match mot Kris, serieledarna. Vi spelade 4-4, var sjukt nära att vinna. Dom kvitterade fyra ggr under matchen och med bara 9 minuter kvar. Dom hade ett bra lag, och på pappret borde dom ha vunnit, och dom hade mer tryck än oss, men vi var otroligt effektiva samt att vi spelade bra defensivt.

Jävligt rolig match att lira. Sjukt tacksam över att jag fick möjligheten att medverka :D:D

Idag efter jobbet så gick jag hem, gick en "ny" väg, norra stadsbacken, och ambulansvägen. Sjukt skönt med en prommis i benen :)

Ledig onsdag nu, tänkte gå och lägga mig alldeles strax, kliva upp senast 1100 och se om jag ska ut till morsan och Simon, eller om jag ska umgås med syrran.

Måste göra något, orkar inte sitta hemma hela dagen. Blir förmodligen en promenad dit jag bestämmer mig för att vara.

Jobbar 7-1515 på torsdag, helt sjukt vilket kort pass. Men skönt.

Sedan är det mellan fredag, lördag, söndag och måndag. 11-20,11-20,1015-1915 & 0930-1830.

Så har att göra. Ska träna innan jobbet med.
Ska även försöka träna imorgon, får se hur jag känner mig när jag har vaknat...vad klockan är och allt.


Även att vissa har fått tillbaka sin återbäring denna vecka, men inte jag
. Blir inte ett dugg överraskad om jag får den i december...skulle vara så jävla typiskt!

Aja, orkar inte skriva så mycket mer, blev ju en hel del detta...Hahahaha!


Godnatt, eller god morgon!


Hörs då!

Tja!

N

Bild på förlorarna!!! ;)
:P
Mitt lag vann ju så klart ;)

I fucking knew it!



Hade roligt igår. Synd kl. blev så JÄVLA mycket!
I fucking knew it! Döless!



Hörs då!

N

RSS 2.0