TODIIIILOOOOOOOOOOOOO ! ! ! TJOOOOHOOOOOOOO!

Långsamt, men sakta men säkert, blir man mer och mer onykter.

Snart dags för att bege sig till stan.

Frågan är vart man hamnar ikväll då?

Igår (som det framgick under bloggen) vart det Espan för 98% av kvällen.

Tror inte det blir så ikväll, men men man ska aldrig säga aldrig heller.


HAHAHA ! ! !

Tony, fan vi måste snacka, och jag skojar inte heller.

Jag tog åt mig.

=P



Espan hela kvällen ! =)

Det var ingen dålig kväll igår inte !

Fyfan, vad skoj det var !

Hoppas på en bra kväll nu med =)

N

15 ggr bättre utan lev...

Jag bloggar aldrig nu för tiden.

Men mkt av det har att göra med att jag inget internet har hemma än.

Jag trodde dom skulle fixa sladdarna idag, men tjiii på mig.

Ska ringa dem innan och efter jobbet på måndag, klarar mig inte mycket längre utan nät.

Man är väldigt beroende, det märker man.

Saker man tar för givet, ström, nät, tryggheten

TA ALDRIG DET FÖR GIVET  ! ! ! !

Jag ksa ut ikväll, ingen VIT MÅNAD nu inte.

Men kanske i Feb??

=P

=)

Snuskmkt på jobbet idag.
Mkt varor, vilket plockade bort Robert och delvis mig.

Utan varor, så hade det gått 15 ggr bättre.

CIAO ! ! !


Trevlig helg på er  !  =) =)

Harmonisk blev resultatet =)

Vilken underbar vecka man har haft !

For ner i söndags (för en vecka sen) till Sthlm för att gå BSM (Basic Shift Management).

Det skulle visa sig vara en väldigt givande vecka, att träffa likasinnade, att få lära sig mer djupgående.

Att utbyta erfarenheter med ett 20-tal andra, helt otroligt.

Lära känna dessa 23 andra individer som är i samma skede yrkesmässigt.

Underbart !

Vissa fann man direkt, och det är en oerhörd stor och fantastisk känsla !

Veckan började illa, väskan min försvann under tiden jag åt middag.
Lämnade väskan på rummet innan jag åt, och när jag sedan gick upp för att gå igenom mitt kursmaterial så var den borta !

=(

Dålig panikartad situation ! ! !

Det hela visade sig vara resultatet av att 2 så bytte rum.

=)

Gold Hat Award, dåligt att få det =)

Stolt som få!!!!!!

=)
=)


Tyvärr ingen "Deans´ list" för mig, men Gold Hat överväger verkligen !

Jag ska ner till Skåne, och härja med Markuz & Magnus ! =)

Jag ska upp till Umeå och härja med Erika ! =)

Vilka underbara personer !

Och Thomas i Gbg, på Götgatan.
En jävla skön typ =)


Det finns så mycket som jag vill säga, men jag orkar verkligen inte skriva detta nu.
Har inte suttit vid en dator på väldigt länge, vilket nu resulterar i skrivkramp =P

Haha ! !

Jag säger bara en sak:

BSM 2008 ! ! ! ! ! ! ! !

Jag hoppas innerligt att jag kommer att träffa er alla igen, så snart som möjligt, och flera gånger !

Kanske på en RC-kurs? =)

I´m looking forward ! =)

Facebook, BSM 2008 !

Bilder och förhoppningsvis en video med fulla Markuz ! =)
Hahahaha ! ! !


Resultatet av denna kursvecka är häpnansväckande, jag känner mig väldigt harmonisk, lycklig, mer kunnig.
Hoppas verkligen att jag kan göra allt detta jag lärt mig i praktiken med ! =)

Harmoni, kompetens och lyhördhet.

Viljan att påverka andra =)

En ledares skugga.

"Our customer is the one reason why we are in the business...not an interupption"
Roy Kroc

På kurs

Nu står man alldeles vid receptionen på Qualtiy Hotel Prince Carl Philip här i Sthlm.

Är på kurs, den börjar imorgon, eller rättare sagt på tisdag, men imorgon är det Första Hjälpen.

Ska bli skoj =)

Intressant =)

Ska in allt, dock inte så mycket alkohol ;)


Synd att dom inte har ngt biljardbord eller dylikt på hotellet, men det är inte därför jag är här heller..'


N

RSS 2.0