Så jävla omotiverad




Alltså, jag har blivit extremt dålig på att uppdatera min blogg, det är inte ok!

Men datorn hemma krånglar så in i helvete, är det inte det ena  så är det det andra. STÖRANDE!


30:e jan idag, senaste inlägget kom den 10:e....


Hur som helst, mkt har inte hänt i mitt liv. Jag gör exakt samma sak som innan; jobbar, sover, tränar, jobbar.


Känns som att jag måste skärpa mig när det gäller måltiderna, i alla fall om jag vill kliva ner några kilon.
Våga Vägra!

Är med i Tips-SM, tänkte vinna 200.000:- :)

Denna helg har jag stängningshelg, vilket innebär att jag jobbar hela nätterna. Fruktansvärt är det.
Hatar nätter. Stängningar. Att fredagen började med att vi bara var fem styckna från början gjorde min motivation bra...

Jag har tappat lusten.

Just nu.

Hoppas den kommer tillbaka.


Känner inte för någonting längre, helt sjukt!

Skulle verkligen behöva miljöombyte. En ny stad? Ja tack.

Men samtidigt klarar jag inte av det just nu, måste tugga på ett tag till här. :|

Just nu, när jag sitter här och skriver, känner jag att jag bara vill ut och supa skallen av mig. Vore så jävla skönt! Hahahaha! Det var längesen jag gjorde det.



Nu ska jag ta och dricka upp kaffet, sedan in och jobba igen. HURRA...

Det är många småsaker som måste bli bättre om jag ska bli/må bättre.




N

Hurtig idag :)




Idag har man hurtat som fan, nöjd :)

Dagen började med att jag vaknade 1231, såg att Anna hade sms:at och undrade om jag skulle med och träna.
Det gjorde jag, var på gymmet nästan 2 timmar :D

Efter det for jag hem och lagade middag. Jag och Niklas spelade lite FIFA med :)

Efter det var det match ute i NCC-hallen. Vi förlorade med 4-3 efter "sudden."


Bra match, det gick riktigt bra från början :)

Nu sitter jag, Niklas, Christofer, Alex, Daniel, Thomas och Oliver hos mig och lirar FIFA. Turnering, jag leder so far. Men det kommer inte att gå bra...


Men nu ska jag spela, hörs då!

N

Okej...




Första gången hon sade det...

JVM-finalen mellan Kanada - USA lätt det




Inte ofta som jag bloggar nu inte. Men har ingen lust att skriva längre. Det går i perioder.


DET ÄR SVINKALLT UTE BTW!



Har jobbat 10-19, men försov mig lite (A).


SÅG EN GRYM HOCKEYMATCH INATT!


JVM-finalen mellan Kanada - USA.


Jag höll på USA, dels för att dom slog ut oss i semifinalen, sedan HATAR jag Kanada.

Så jävla jämn match, och den innehöll ALLT!

Snabb hockey, bra anfall, bra försvar, 4 bra målvakter (båda lagen bytte målvakt), skitsnygga mål, skitfula mål, tacklingar, sjyssta som osjyssta. Spänning. Hopp. ALLT!

Finns bara en nackdel med matchen och det var att Sverige inte var ett av lagen.

Lagen följdes åt hela matchen, aldrig mer än ett ettmåls-överläge.

Tills i tredje perioden, i mitten av den så gör USA 4-3, och några minuter senare gör dom 5-3.
Kanada är ett lag vi har sett legat under ett flertal gånger, och dom ger sig aldrig. Så jag visste det skulle bli match, trots att dom låg under med 2 mål med bara några minuter kvar.

Och vad händer? Kanada lyckas göra två snabba mål och matchen går till Sudden Death.

Jag höll hela tiden på USA och hoppades innerligt att dom skulle orka resa sig än en gång.

Och 4:41 in i sudden kontrar USA i ett 3 mot 1-läge efter en bra räddning av målvakten Cambell. Och dom gör mål! :D


USA! USA!


Så skönt att något annat lag än Kanada kunde få vinna! :D

Nice som fan!


Har inte sett en sådan underhållande match som igår. Helt sjukt!

Lätt värt att sitta uppe och vänta!


Nu ska jag sova, jobbar 6-19 imorgon.


N

Jag står för allt jag säger.



Vet inte riktigt vad jag kan/bör/ska skriva...


Men det är ändå ingen som läser detta och jag står för vad som helst.


Jag kan bara inte förstå hur det kan vara som det är nu.

Jag blir riktigt irriterad, less och störd på det hela.

Det finns ingen som helst koll, ingen som helst logik bakom något, utan det är bara en "jag skiter i"-känsla man får.
Det verkar inte spela någon roll hur det ser ut, eftersom det inte är under vederbörandes närvaro.


Jag vet inte alls vart jag ska ta vägen.


Ska jag skratta eller gråta?

I stundens hetta så vill jag inget annat än att bara dra!
"Äh, jag skiter i detta!"



Uppgivenhet.

Deprimerande.

Irritation.


Det jag har förväntat mig tidigare har jag förväntat mig nu med, men bara fått en knäpp på näsan.
Men vissa självklara saker, som bara ska finnas, existerar inte.


Jag mår inte bra i den miljön det är nu.

Och det känns inte som att det kommer att bli till det bättre.

Kanske dags att gå vidare?




!



BAJSLÖRDAG!

WTF!?



Tänkte inte skriva mer än att helvete vilken lugn fredagnatt på jobbet.

Visst, det är en mellandag, men wtf - inte sådär lugnt!?


Ladda om för lördagen!

Godnatt!

2010 börjar med stängningshelg

20100101.


Igår var det nyårsafton, jag vaknade jättesent, 1630.
Trött, opeppad och uttråkad.

Var inte alls på humör för att fira nyår.

Så jag satt i soffan, spelade FIFA, såg JVM-matchen mellan Sverige - Finland.
Efter första perioden, där Sverige sköt tre skott på mål och Finland 26, så drack jag första groggen.
Det stor 1-0 till oss trots det riktigt dåliga spelet.

I andra perioden kom vi in som ett nytt lag, mer beslutsamma, mer jävlar anamma!
Och vi var effektiva, vi vann till slut med 7-1.

Sedan var jag peppad!

Så jag for ner till CH och resten och firade tolvslaget med dom :)

Det vart en trevlig kväll trots allt och inte alltför mycket fylla :)

Mår prima idag :)


Nu är det tillbaka till verkligheten, jobbet väntar!


Året 2010 börjar med stängningshelg, så det kan bara bli bättre? :P


Hörs då!


N


RSS 2.0