Så jävla omotiverad




Alltså, jag har blivit extremt dålig på att uppdatera min blogg, det är inte ok!

Men datorn hemma krånglar så in i helvete, är det inte det ena  så är det det andra. STÖRANDE!


30:e jan idag, senaste inlägget kom den 10:e....


Hur som helst, mkt har inte hänt i mitt liv. Jag gör exakt samma sak som innan; jobbar, sover, tränar, jobbar.


Känns som att jag måste skärpa mig när det gäller måltiderna, i alla fall om jag vill kliva ner några kilon.
Våga Vägra!

Är med i Tips-SM, tänkte vinna 200.000:- :)

Denna helg har jag stängningshelg, vilket innebär att jag jobbar hela nätterna. Fruktansvärt är det.
Hatar nätter. Stängningar. Att fredagen började med att vi bara var fem styckna från början gjorde min motivation bra...

Jag har tappat lusten.

Just nu.

Hoppas den kommer tillbaka.


Känner inte för någonting längre, helt sjukt!

Skulle verkligen behöva miljöombyte. En ny stad? Ja tack.

Men samtidigt klarar jag inte av det just nu, måste tugga på ett tag till här. :|

Just nu, när jag sitter här och skriver, känner jag att jag bara vill ut och supa skallen av mig. Vore så jävla skönt! Hahahaha! Det var längesen jag gjorde det.



Nu ska jag ta och dricka upp kaffet, sedan in och jobba igen. HURRA...

Det är många småsaker som måste bli bättre om jag ska bli/må bättre.




N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0