Klart besviken på mig själv!



Jag har verkligen stora problem hemma med datorn. Den VÄGRAR fungera. Sjukt störande.

Och jag kan inte blogga i och med iPhonen.
Störande det med.


Idag är det onsdag, jag är ledig imorgon (Y)

Sitter hemma hos Robert ikväll, jag, thomas, syster med flera ska ner mot stan aldeles strax. Ska bli skoj!


Men jag m¨åste köpa mig en ny dator.

Sjukt störande att Real Madrid åker ut mot Lyon i och med 1-1 hemma.

Inga pengar till mig då. Inte än iaf  ;P


Hoppas på en rolig kväll, vilket jag tror det blir bara Thomas släpper lös och blir askalas snart :)


Saknar verkligen att blogga, skulle behöva det nu.


Känner att det är riktigt illa nu.
Senaste dagarna framförallt.


Orkar inte skriva mer.


Men hoppas att detta fjuttiga inlägg underlättar lite iaf....


På återseende, långt till dess!


Nisse, snart tillbaka på allvar!

bbb



ja då var det dags igen. men inte mkt mer än så här. datorn hemma fungerar inte,,,

RSS 2.0