(Y)



Godmorgon!

Har inte så mkt tid att skriva, om några minuter går bussen ner till stan.
Ska träna innan jobbet, det är så skönt att börja dagen med ett träningspass :D

Tränade igår, ska träna imorgon med. Kanske torsdag.

Nu sticker jag, men vi hörs!

N

På väg ner



God morgon!


Har precis klivit upp, ska dra på mig all förbannad klädsel för att man ska kunna tåla kylan och dra ner till Helex och förbränna lite skit. Skönt ska det bli.

Jobbar 10-19 mån, tis och onsdag, så det blir träning alla tre dagar :)


Ledig torsdag och stänger hela helgen. IGEN. Suck.

Såg No Country For Old Men igår, sjukt bra film! (Y)

Inte första gången man ser den.


Men ska som sagt röra på mig nu!

På återseende!


N

Sicken stil




hmmmf!


Ett rätt ifrån fullpott på topptipset. SURT!
Men så är det. Vann hela 20kr. HAHAHAHA!

Ungefär som Backlund, han spelade för 500kr, han vann och plockar ut 600kr...=P

Men jag plangerar att vinna på NHL:en inatt.


Men verkar bara gå åt helvete för mig.



Thomas den sopan sket i stan. FYFAN!


Sicken stil!


Jag ska supa mig redlös och däcka i soffan.


TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Somnade och vaknade hela natten




Jag lade mig runt 0100 inatt, men kunde inte sova. Somnade och vaknade HELA NATTEN!
Klev upp 0430 och var vrålhungrig, feber och yr. Jättejobbigt!


Kokade pasta och åt hårdbröd, känner mig bättre nu :)

Ska träna idag innan jobbet :D

Jobbar 10-19 idag  och 9-18 imorgon.


Vi hörs ikväll efter jobbet!

N

Träning :)



Har stängt, fredag, lördag, söndag och måndag. Ledig idag - YEEEEEEEEEEEAAAAAAAAH!

Skönt.

Får jag lön imorgon?

10-19 imorgon.

Ska träna idag, ska alldeles strax åka ner med Thomas och slita lite :P

Sedan blir det träning för min del imorgon innan jobbet med :)


Ska byta om nu, tjaa!

Jävla Thomas!



Det gick inge vidare på tipset igår heller, inte för min del. Gick bättre för Thomas :P

Men nästa helg, då jävlar! :D


Har stängning idag igen, sen är jag ledig imorgon - skönt!


Nu ska jag äta gröt, sedan träna!
Hörs då!


N

Tråkigaste omgången ever



Inte inte fan lyckades man heller.

Tråkigaste omgången ever med tre matcher som blev uppskjutna p.g.a. snöoväder. Hmmmf!

Så hoppas på bättre lycka imorgon (läs: idag) på Europatipset! :D Och topptipset, känns som en relativt "lätt" spelsöndag.

Backlund hade inget flyt idag, han satte 500kr på tre matcher, men vann inte. Haha! :P


Ska se NCIS, sedan sova! Godnatt/Godmorgon!


n

Stryktipset



Stängningshels nu, fredag, lördag, söndag, måndag.

Fredagen är avklarad, bara lördag kvar av dom "jobbiga dagarna"!


Idag blir det stryktipset innan jobbet, kanske man kan vinna lite :P
Har haft lite flyt när det gäller spelandet nu :P Hahaha!

Men vad spelar det för roll?

Nu ska jag plocka bort lite från bordet och fylla diskmaskinen.

Hörs då!

N

Det suger!



Jaha. Detta suger.

Somnde på soffan 2130, vaknade 0110...så hur ska jag kunna somna nu? Gick och lade mig, men kunde inte somna.


Så nu ska jag se sista avsnittet på den 6e säsongen av NCIS...Vet inte vart jag ska börja...


Har tränat idag, blev överkropp. Imorgon blir det underkropp :)

Har även hunnit ut till Birsta en sväng idag, var förbi morsan med brorsans julklapp :)


Har inget mer att skriva. Men jobbar stängning fre-mån..


N

Ledig = sover



Onsdag igår, ledig dag. Vad gjorde jag då?
Jag sov till 1610, klev upp, gjorde middag och sedan satt jag och halvsov i soffan fram till 1930, då kom Thomas och hämtade upp mig. Vi, Kristin och Anna var och fikade igår, trevligt :)

Sedan fick jag skjuts hem, satt och tittade på CSI NY, Criminal Minds, filmen "Livet svåra skola" (som var riktigt bra med en massa kändisar) och sedan spelade jag lite NHL.


Torsdag idag. Vaknade 1140 av att Isse ringde och berättade att det är match på söndag kväll, 2130.
SÅKLART DET SKA VARA MATCH NÄR JAG JOBBAR!

Men ska iaf träna idag, och jag ska till spelbutiken och hämta kuponger! Stryktipset på lördag!

Ska träna idag, 1400 ska jag vara där nere (Y)
Har riktigt ont i mina vader...:P




Vann även lite på lången igår :)
Nice! :)



Hörs senare!

N


Hyffsat nöjd




Det känns riktigt bra att jag har kommit igång med träningen! Jag är riktigt nöjd över det :)
Nu ska jag fortsätta! :D


Skoj att vi är några från jobbet med :)


Har jobbat natt två dagar nu, så nu är jag trött, men är ledig två dagar med innan jag stänger till helgen.


Blir inte mycket till julfirande för min del heller.

14/12. 18-03.
15/12  18-03.
16/12   L.
17/12   L.
18/12   1930-05.


19/12   1930-05
20/12   18-03.
21/12    L.
22/12    L.
23/12   10-19.
24/12    9-18.
25/12    6-15.
26/12    L.
27/12    L.


Så blir la helgen man får käka lite julmat...



N


Nu ska jag spela lite NHL, hörs då!

Tipslördag!



Tjooo!

Har ledighelg denna helg, otroligt skönt. I fredags gjorde jag inte mycket, jag kom hem efter jobbet, slog på IDOL-finalen, hällde upp en grogg och njöt av ledigheten.

Igår så tog jag mig en promenad ner till stan, hur skönt som helst!
Jag mötte upp Niklas, vi gick och fikade på Barista, sedan tippade vi lite på stryktipset, oddset och drack lite mer kaffe.
Backlund mötte upp oss innan vi gick in till spelbutiken, och sedan for vi hem till mig och såg fotboll.

Sjukt trevligt, Thomas tittade förbi och vi fick ingen utdelning i princip, men det kommer gå bättre nästa helg!

Vi satt hos mig till 0000, sedan for vi ner till jobbet. Dom käkade och jag drack kaffe. Var sugen, men tyckte det var onödigt att äta ngt.

Vi träffade en dryg kille, men sjukt rolig! HAHAHA! Det kommer videos!

Måste ju börja tänka på vad jag stoppar i mig och när jag stoppar i mig.

Ska ju fortsätta träna nu, verkligen köra!

Imorgon innan jobbet blir det träning, överkropp :)

Och tisdag tränar jag innan jobbet med. Sedan är jag ledig onsdag och torsdag, så ska träna en av dom dagarna med :)

Idag vet jag inte vad som händer, ska spela på lite fotboll, men mer vet jag inte. Var lite sugen på biljard, men det är ju tävling på DownTown, så det blir lite svårt att spela. Får se vad jag och Thomas hittar på.


Det var en sjukt trevlig kväll igår, ledigt att man gör om!

Fast nästa gång ska jag vinna!


Nu ska jag laga lite mat! Lutar åt att det blir wok.


N

Inte samma sak..



Mellanpassa brukar vara de som går absolut segast av alla pass man kan ha.

Men de senaste veckorna när jag har jobbat 10-19 alt. 11-20, så har tiden flygit iväg! Helt sjukt!

Det är tom roligt att jobba mellan just nu. :O

Jag har börjat kommit igång med träningen lite nu med, känns bra :)

Imorgon ska jag ut och ta mig en morgonpromenad :)

Godnatt!

.




Mår skit.



3 träningen på en vecka :)



Det blir ett kortare inlägg idag eftersom att jag är så trött och jag börjar 0600 imorgon.
Första öppningen på länge, öppnar typ aldrig.


Var och tränade på Helex imorse innan jobbet, klev upp 0545 och tränade mellan 0715-0845.

Skööönt!

Ska ta det lugnt i helgen med träningen, men måndag, innan jobbet ska jag träna :)
Har även bokat ett möte med en personlig tränare då, så jag får ett schema och lite tips :)


Känns bra att jag har börjat träna igen :)

Nu ska jag bara se till att fortsätta med detta samt att lägga om kosten helt!

110,5 kg. INTE BRA!

SKÄRPNING NISSE!


Ja tack.



Men ska lägga mig nu, kanske att jag skriver lite imorgon innan jag drar till jobbet...

Godnatt!

N

RSS 2.0