Två gånger



Tränade imorse innan jobbet, skönt :)


Blir dock ingen träning imorgon innan jobbet, för trött för det. måste sova inatt och imorgon :)

Dock onsdag morgon, passar mig bra :)


10-19.10-19.10-19.6-15.6-15.L.L.

Skönt.


Imorgon kommer det upp en rolig bild på Jossan, HAHAHAHA!



Ses imorgon!

N

Grattis på er !




Jobbade 10-15 idag.
Det var jobbigt.


Sen har jag bara suttit framför TV:n och sett fotboll och filmer.
Nu mår jag jätteilla, ska lägga mig alldeles strax - men fyfan vad jag mår dåligt nu!


Grattis Amina och Nathalie :)


Nu måste jag lägga mig, hoppas jag mår bättre imorgon!


Godnatt!

N

Polisen slängde ner han på marken!




Helt sjukt i tisdags natt. Alltså natten till onsdag.

Vi var och städade och donade på jobbet, och runt 0330 kom det ett gäng grabbar som var fulla och ville ha hamburgare. Men eftersom att restaurangen var stängd så gick det inte, då blev dom förbannade och slängde in pengar i restaurangen. Vi gav tillbaka deras pengar, då hotade dom oss och slog flera gånger på rutorna.

Dom gav inte upp utan fortsatte det hela.

Så vi ringde polisen, och dom kom dit inom en minut.

Sedan så gav han som slog på rutorna fingret åt Högbom, och när han vände sig om kom polisen och bröt ner honom på marken.

Så jävla rätt!

Man såg hur sugen polisen var!

Jag ska fan bli snut jag med! :P


Det verkar inte vara något speciellt när ni läser detta, men ni skulle ha sett det med egna ögon, helt sjukt!

Hahahaha!


Men dom får skylla sig själva!

Nog om detta.


Jag slutade jobbet 0500 och får sedan och åt frukost, sedan var jag och Niklas och tränade på Helex. Ska komma igång med det nu :)

Jag lade mig och sov på en gång när jag kom hem, men vaknade upp strax efter 1-tiden och kexade! =O

Höll på i över en timma, fattar inte vad som hände!

Så jag stannade hemma från jobbet och var helt utslagen hela dagen.

Men blev bättre fram mot kvällen och har vart symtomfri sen 19 igår. Skönt!

Hoppas det bara var igår...så jag inte är sjuk!


Hörs senare!

N


Inte mycket tid alls nu..



Tjaaa!


Har inte skrivit på ett par dagar nu (nästan veckor) men har stora problem med datorn hemma - internet vägrar fungera efter 5 minuters surfande..


Det blir en hel del jobb nu i en vecka här, FOR nästa helg.

Så kommer ändå inte ha tid att skriva något =/

Men jag ska iaf köpa mig en router och fixa trådlöst nät hemma :)

Enklare att spela online och sedan en kabel mindre (Y)


Jobbar 11-20 idag, halva arbetspasset kvar.
Har inte alls haft lika mycket att göra idag som igår, men jag misstänker att allt kommer på middagen.

Det återstår att se om man har rätt.

Ikväll händer inte mycket efter jobbet, kanske en film eller så.


Måste dra nu!


N

Slö




Jag känner mig slö.
Trött.
Less.

Känner inte för att göra något, och när jag inte gör något blir jag så uttråkad.

Det är inte bra nu.



Sjuk match




Tänkte skriva ett litet inlägg innan jag lägger mig.

Igår hade jag stängning, slutade jobbet 0300, kom hem och lade mig inte förrän 0700 imorse..
Sedan var jag så trött så jag låg och sov till 2000 ikväll...

Klantigt, men behövdes!

Ikväll har jag umgåtts med Peter, vi spelade NHL och FIFA.

Helt sjukt. Spelade NHL - Battle for the cup, han var Pittsburg Penguins och jag Columbus Blue Jackets.

Han spelar ut mig totalt och leder med 3-1 efter första. Jag har inte en suck.
Han spelar minst lika bra i andra och leder med 5-1, sedan lyckas jag äntligen göra ett mål, men då svarar han snabbt med att göra 6-2.

"Nu är det kört" tänker jag.

Men då börjar min vändning, jag går ikapp till 6-6 i tredje perioden och är dåligt nöjd med detta :)

Men med 2 minuter kvar lyckas han göra 7-6, helt sjukt!

Och med endast en minut kvar får jag en straff, och jag gör mål! :O

Helt jävla sjukt alltså, denna match går till sudden death och där drar jag på mig utvisning efter utvisning och han pressar mig hårt och jag har tur som inte släpper in en puck till.

Och så får jag ett friläge och avgör matchen :)


Peter - Nisse      7-8

(Y)


Nu ska jag sova, jobbar 10-19 imorgon!


N


...




Dags att lägga ner verksamheten!

Har jag rytmen?




God morgon! Eller God dag.

Satt uppe till 0600 inatt, bara för att jag ska ha rytmen inför helgens arbete.

Nu har jag huvudvärk, så det känns inge roligt! :(

Hoppas det går över :)


Är bra trött, men det får jag finna mig i!

Innan jobbet ska jag typ inte göra ett skit, bara vara och ladda...


Nu ska jag sätta mig framför FIFA 10 och vinna lite matcher.

N

Fika-dag idag :)




Nu ska jag verkligen försöka att uppdatera oftare!

Idag har jag vart på stan, klev upp runt 1120, tröttast som vanligt!

Ska sitta uppe länge inatt så att jag har rytmen inne inför stängningshelgen...

Sedan ska jag sova så länge jag bara klarar av.



Var som bekant på stan, jag, Thomas, Kristin och Sara fikade, trevligt trevligt! :)
Ledigt att vi gör om :) Efter löning ;)

Efter det så mötte jag upp Emelie, vi gick och fikade med. Så jävla trevligt att träffa henne igen.
Det är ju hundra år mellan gångerna, och allt som oftast jobbar jag när hon är här :(

Saknar dig vännen!


Skönt att det bara var vi två med :P


Nu är jag hemma, ska spela lite Tv-spel och bara vara, orkar inget annat just nu.


Kanske att det blir en film eller två för mig, eller varför inte någon serie?

Nu avrundar jag för denna gång, men på återseende!


N

Jaaa! :)



Thomas hjälpte mig med datorn, skönt att det fungerar som det ska!

Idag hade vi match, vi vann med 5-3, jag stod. Var helt okej, synd bara att man släppte in 3 mål :/

Efter matchen for vi hem till mig och såg V for Vendette - en grymt bra film!


Det var jag, Thomas, Niklas, Peter och Cissi.

Nu ska jag sova, måste bara kolla igenoom de 66 nya händelserna på FB ^^

Fika imorgon!

N

RSS 2.0