.

Haft skoj ikväll.


Jag, danne, patrik, uffe och syrran har sett på fotboll och hockey, käkat tacos, druckit öl och spelat poker.
John, Gumme och Linnéa var med. Plus Peter. Sjukt skoj.


Avslutade kvällen på krogen, men jag var för nykter och hade tråkigt, så for hem efter 30 minuter.

Inte ett dugg full ju :(:(


Men roligt ändå. Pricken över i:et saknas dock.


Pizza imorgon!

Poker, sjuk.



Igår var en trevlig dag/kväll.

Jag for ner till stan kl13, skulle bara ner och göra ett par ärenden. Bolaget och KANSKE käka.
Köpte 6 bärs, sedan gick jag på "subway" och köpte mig en macka. Då tyckte Danne att vi kunda fika, vilket lät som bra idé.

Vi gick till City Café och fikade, trevligt. Sedan köpte Danne en whiskey, och två whiskeyglas.

Jag for sedan hem och gjorde klart hemma inför pokern.

Det var jag, Danne, VT, Pontus, Robban Hall, Arne och Oskar. Oskar kom lite senare, då jag låg sist, men han fick köpa in sig och vann allt. Jag åkte ut först, sedan Robban, så då spöade jag honom med 8-1 på NHL.

Sedan körde vi en till turnering efter varsin pizza. Arne var inte med på andra turneringen eftersom han började jobba 0500 idag.

Jag åkte ut först igen, SUCK, och köpte in mig igen. Rensade bordet så vann man då :)

Var trevligt :)

Är tokförkyld, jävligt jobbigt. Men vad ska man göra, kan inte vara sjuk heller, utan bara att jobba på.
Stängningshelg denna helg. Lagomt lockande.


Bara att bita ihop och ha skoj! :D

N

RSS 2.0