Fuck this shit!

Igår var han hemma hos mig, kollade, det funkar, men inte på min dator, inte ens med hans nätverkssladd.
Så då är det ju kortet det hänger på, men vi ska förnya och låsa upp IP-adressen så ska det la funka.


Tungt nu ekonomiskt.
Precis som förra månaden, tärt som fan !


Ska fanimig säga upp allt jag har, så man slipper detta skit!!


Less, när ekonomin går åt helvete, går allt annat åt helvete !

=(

Historiskt ögonblick!

Haallåååååå! =)

Först gången på väldigt länge som jag bloggar.
Helt sjukt, internet funkar fortfarande inte hemma, ska ringa dem, men verkar ju som om alla är inkompetenta när det kommer till kritan.

"Nu ska det fungera"
"Konstigt, detta har jag inte varit med om förut"

Och fler lika välvalda uttalanden har jag stött på so far.

BÖRJAR BLI LESS ! ! ! !

Sedan så får dom fanimig dona med ljudet med, har ju betalat för skiten!

Hade besiktning i Nolby mitt på dagen idag, skönt!

Nu vill jag bara hitta alla fyra nycklar och sedan bli av med skiten, skönt att slippa ju!


Nu måste jag sova, stängning imorgon med, vettefan när jag börjar, men kollar det innan jag lägger mig.


Hoppas inte det ska ta sådan lång tid innan jag återkommer.
Man tappar ju..

Ciao !

Tack själv.


Hahahahahaha ! !


RSS 2.0