NU STICKER JAG !


NU STICKER JAG !

:D:D:D

Hörs då!

Mini-roadtrip!



Idag jobbade jag 10-19, inget skift. Gick från jobbet 1900 :D

Imorgon kliver jag upp med tuppen, ska upp före 0600. Danne kommer och hämtar mig runt 0600, sedan beger vi oss söderut på en liten mini-roadtrip! Destination Jönköping:)

Hälsa på Jocke och Thomas :) Faaaan vad skoj vi ska ha det :D

Torsdagen blir tvspel och tjöta, fredag utgång, lördag hockey, söndag åka hem.
"Tjockt nice!"


Tvättstugan idag, dock bara två maskiner :P :)


Snart blir det Big Boy. Svälter.

Niklas, Peter och Michaela kommer förbi efter 2100 någon gång :) NHL 11 it is!

Vann även dryga 800:a igår på två matcher. Spelade på att AIK skulle spöa Djurgården i Elitserien, och att Assyriska skulle vinna borta mot Landskrona i Superettan. Det blev som jag ville :) Insats 200:-

En singel på Assyriska gav 355:- och dubbeln på svspel gav mig 466:- :)

Tänkte få in några matcher i Champions League ikväll med :)
Igår var jag nära, bara Ajax - Milan som blev fel.

Känns som att jag alltid är nära.

Nu ska jag lira lite NHL, hörs då!
Uppdaterar kanske något under jkpngvistelsen!


N

365




Då var årets semester slut.

Mindre roligt.

Vill verkligen inte jobba.


Vill bara vara.


Men men, så är det. Det kommer bara ta ett par dagar, sedan är man tillbaka i vardagen...


Vad har jag gjort under semestern då?
INGET. Ganska skönt.

Haft ångest i helgen, eftersom jag inte har gjort något under tre veckor.
Men å andra sidan känns det samtidigt bra att jag kommer tillbaka mer utvilad än någonsin!

Första semesterdagen var det hejdåfest för Thomas, sjukt trevlig kväll! :):):):)


Sen har jag inte druckit en droppe, bortsett från kryssningen den 24-25/8. Då drack jag såklart.
Men att bara dricka två ggr under semestern, det är inte likt mig. Hahahaha!

Jag har umgåtts med vänner, bara varit och vilat.
Spelat lite fotboll med...sparkade sönder benet, så går med lindat ben nu...
Men ändå! :)

Börjar med stängningsvecka nu på jobbet. Helgen som kommer ska jag ut, frågan är bara fredag eller lördag. Syrran, farsan, & morsan är nere i sthlm och gbg, så då ska jag och patrik ut och göra stan. Ska bli trevligt :)


Nu orkar jag inte skriva så mkt mer, ska ta en cigg och sedan återgå till FIFA. Helt inne i det nu.

På återseende!

N

RSS 2.0