Awake

Åååhh !

Kan ju inte somna.

Jag lade mig i soffan, hade tänkt kolla på 2½ Men, sedan "Mitt i nyllet" med snyggingen Tilde =)
Men somnade istället, och vaknade strax efter 12.

Har sedan dess legat vaken, trots ett flertal ihärdiga försök till sömn.

Har ju lite saker att göra under dagen imorgon, så har inte energi att vara vaken den här tiden på dygnet nu.

Var ju tänkt att träna, sedan möte på banken, sedan ASSmöte och sedan jobb.

Men men.

Får se hur det blir, beror ju alldeles på när och om jag somnar.
Annars orkar man ju inte hålla igång så pass.

Boda Borg tog på krafterna med andra ord !
Det var inte direkt igår som man rörde på sig så mycket.

Hahaha !

Rena träningslägret för en ju !

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0