Fuck them !

Tjena!

Nu sitter man här framför datorn hos morsan.
Ska käka sedan röra på mig, frågan är om jag ska till Arne eller om jag åker hem direkt?

Hmm..

Får se.

Vetefan än.

FIFA eller film?

Haha!


Hyffsat seg man har vart idag då !

Har inte hämtat mig från Boda Borg ännu!

=P

Även att jag ringde vårdcentralen i Kvissle igår, fick vänta i tlfnkö i 10 minuter, jag hade då plats 2 i kön ! ! !
SINNESSJUKT ! !

När jag sedan kom fram och ville boka ett läkarbesök, så kunde jag inte det utan dom ville att jag skulle ringa imorse, kl.0800 istället.

FUCK THEM !

Så idag när jag vaknade så ringde jag igen, men då sade hon att jag måste ringa mellan kl.1100-1200 så det skulle bli imorgon då.

FUCK THEM AGAIN !

Så då ringde jag sjukhuset, ville boka tid.
Då skulle dom inte svara förrän efter kl.1500.

Vid denna tidpunkt var klockan 1430, så det störde mig inte ett dugg.

Sedan ringde jag, bokade tid den 13:e, skulle precis avsluta samtalet när jag kom på att det var på Lucia, vilket inte var bra, Jobbet ju =)

Så det fick bli på fredagen därpå istället, den 14:e ! =)

Jävla vårdcentral i Kvissle, dom kan kyssa mig i arlset !

Middag nu.

Ciao !

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0