He´s so cute ! !

Fan vad söt Simon är ! !

Vill bara pussa på honom hela tiden ! =)

Man blir värsta sugen på att skaffa en liten själv ju=P
Även om det blir svårt. haha !


Han är såå goood ! =)=)

Charmtroll nr.1 !

Just like his bigbrother ^^
 =)

Dricker en kopp kaffe nu, dåligt bra det satt då.
Bara cigg som jag saknar, men det handlar jag imorgon bitti för mina sista pengar.
Sjukt för fan, alltså jag fattar verkligen inte, måste verkligen se till att ändra på det där.

Som det är nu så håller det inte, det krävs något radikalt, något som verkligen gör skillnad.

Jag orkar inte ha det som det är nu, men vad ska jag skylla på då? Finns ju bara en sak att skylla på och det är inte lönt heller.

Men jag har funderat nu, och jag ska se till att ändra på min tillvaro inom en månad.
Jag klarar som sagt inte av att det ska kännas så här varje månad.

Även att man lade sig 8 imorse, sov till 4 i eftermiddags, sedan kan jag inte sova nu.
SKOJ ! ^^

Men ska dra mig tillbaka snart, skjutsen till stan åker 0845 imorgon, så då ska jag ha hunnit med kvissle tur&retur.

Så det blir till att kliva upp runt 0700, och då kan det vara skönt att ha sovit ut lite..

Undra om det blir som alla tror, Boda Borg, eller är det något helt annat?

Nee, kan det la inte vara.

Kallt ute ju, och kan inte komma på något annat som skulle kunna ta en hel dag att hålla på med??

Aja det återstår att se.

Vi hörs något mer imorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0