Helt sjukt längesen !

Snacka om att det var längesen jag bloggade nu !

Jag har VERKLIGEN INTE HAFT TID ! =(

Har ju flyttat nu, men det var ju inget nytt, inte för mig iaf =)
Det tar tag att komma in i det, jag måste fortfarande städa ur längeheten i Nolby, men har hu 3 månader på mig.

=/

Sedan så har jag inte alls fått till det hemma heller, jag har flyttat på allt utom vitrinskåpet och förådet.
Sedan så ska jag måla om hemma, i både sov- och vardagsrummet.

Så jag vill inte sätta upp saker på väggen innan det.

Ska bestämma vilka färger jag vill ha i vardagsrummet.

Sovrummet har jag redan valt =)

Julen är över, *pustar ut* !

=)

Skönt att det är över, bara nyår kvar nu.

Det är jobbigt att flytta, framförallt när man jobbar som man gör.
Och inte har man körkort eller bil, vilket gör att man är oerhört bunden till alla nära och kära.

Så det har tagit tid !

Men det känns som om jag bor vägg i vägg med jobbet, även om det nu är en bra bit ! =P

Men inte ens hälften så långt som det annars har varit.

Imorgon ska jag på dop, brorsan Simons dop =)
Och mer bli det även, värsta surprisen juh ! =) =)

Nu ska jag inte skriva så mycket mer, ska käka ngt, sedan hem och plugga lite mer för att sedan förstryka kostymen och skjortan inför morgondagen.

Ska upp tidigt imorgon, ska vara hos morsan runt 9 tänkte jag.

Värsta skönt att blogga igen !

=)=)=)=)=)

Måste fixa nätet hemma ju ! =)

Och sedan får farsgubben fixa ljudkortet på datorn, det är ju ett jävla skämt ju !

Bara så ni vet, så blev det en kanondag !

Har ju ny TV, hemmabio, ny säng!
N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0