(= (= (= (= (= (= A new place ! ! =) =) =) =) =) =)

Hahaha!

=)



Nu sitter man här hemma igen, efter en stängning.
Gick la sisådär ikväll.



ÄVEN ATT JAG FICK LÄGENHETEN ! ! ! ! !

Dåligt nöjd man är då ! !


Nu ska ni få höra ! =)

Jag blev på halvtaskigt humör (less) så valde att gå och ta en cigg, vilket satt väldans bra dårå =)
Hade 3 missade samtal och 1 sms.

Ida, som har lägenheten, hade ringt och lämnat meddelande.

Jag ringde då upp henne, och hon berättade att hon hade kollat intresset hos de andra två.

Den ena tackade nej, den andra ja, men kunde inte kliva över utgångspriset, så då bestämde hon sig för att jag fick köpa =) =) =) =) =) =) =) =) =)

Dels för att jag var mycket trevligare, och dels för att jag var först.

Snacka om nice att man får den för utgångspriset =)

Jag är så nöjd med livet just nu =)

Hoppas bara allt går som det ska, så jag kan flytta in snart, sedan blir det...ja, haha ! !


NÖJD !

Hahaha ! Tony, läste din kommentar, förstår dig, men kan inte vara mer specifik då jag inte vet vilka som läser bloggen min.

Men du vet la nu vad det handlade om?=P

Jag berättade ju för dig och Angela =)

Värsta skoj ju =) =)

Blir många koppar kaffe imorgon då vi ska gå igenom MDP och feedback =)

NÖJD SOM FAN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0