Dra arslet över ögat vad förvånande !!

Hejsan svejsan .

Värsta skönt man sov inatt dårå.

Somnade direkt efter dietmaten Prima Vera.
haha!

Satte mig i soffan, skulle se TV, men såg inte mer än vilken kanal jag hade på så slocknade jag.
Inte dåligt det heller.

=)

Man vart ju ganska så utvilad imorse när man vaknade efter en lång tupplur.

=)


Idag var det konstigt, inte alls mkt att göra.
Men när vi skickade hem Satina tidigare, precis då kom det.

Typiskt!

Hahaha !



Fetaste nyheten jag fick av morsan idag.
Inte alls tokigt, fan vad skoj !!!!


Fan vad tagen på sängen man blev !

Helt sjukt oväntat.

Men ferre blir det, det ska jag om ingen annan se till!
Ett måste ju ! !

Glad !

N

Kommentarer
Postat av: Tony

fest? vad? vad är du glad över? haha du måste vara mer specifik! ;) hahaha :P

2007-11-25 @ 20:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0