Härlig dag



Jag vill ut, men jag vill inte ut.

Weird.

Alltså, jag har inget att göra nu, sitter bara här och röker och ångrar mig samtidigt.

Jag vill ut. Träffa vänner. Ha kul.

Jag vill inte ut.  Inte träffa vänner. Inte ha skoj.

Jag jobbar imorgon, och vill inte ut eftersom då kommer jobbet, med all sannolikhet, bli lidande, på ett eller annat sätt.

Dricker några glas vin nu iaf =)

Har även lagt in några fler bilder, från gårdagen bland annat   =)    =P


Värsta soffardagen det har vart idag.

Vaknade 10, klockan ringde då.

Kollade sedan på en film med Maaria, sedan for jag med bussen (i kortkort och strumpbyxor) till Hampe.

Käkade pizza med Sandra och såg sedan "Evan den allsmäktige" själv.

Somnade till lite på soffan.

skönt =)

For hem med kvartöver6bussen.

Har nu sett på Saw 3, riktigt bra, alla dessa tre filmer är grymt bra =)

Sedan funderade jag på om jag skulle ut eller ej, men det blir inte så.

Sitter hemma istället, orkar och vill inte lägga ut ngn ekonomi på det hela heller.


Det lutar åt att jag kommer köpa lägenheten som jag kollade på igår.
Den är billigare än de andra, + att fler saker och ting ingår i hyran, solariumet skadar inte heller.
Enda nackdelen med lägenheten där är att det inte är ngn balkong.

Ska även ringa på en annan lägenhet på måndag, kolla om det fortfarande går.
Sedan beror det på om det är många andra som är intresserade med, för jag tänker inte lägga ut alltför mkt pengar.

Vill ju ha råd att rusta upp den med =)


Men ska bli skönt att få nytt boende, och mer centralt, så man slipper Njurundaskitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0