Somnar gott inatt =) =) =)



Läste mailen förut, värsta glaaaad man blev då =) =) =)



" heej vännen :)
 Kul att du ringde härromdan :)
 Kan vi inte seriöst alltså hitta på nått i veckan?
 Saknaar ju våra stunder, vi umgås ju aldrig nuförtiden!
 Vet att de ligger mycket hos mig varför de är så!
 vi går ju också om varandra så mycket iomed jobbet.
 Jag flyttar ju härrifrån om inte så länge, ska bli jättekul men kommer sakna dig så mycket.
 Du är ju en av mina bästa vänner och betyder så jävla mycket för mig .
 Vill inte förlora våran vänskap bara för att jag flyttar.
 Du är en sann vän, den bästa man kan tänka sig.
 Jag vill verkligen att du ska veta om det.
 Hör av dig vännen :)
 


/ E"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0