Computerfreak !


Fan vilken huvudvärk jag har!
Haft det sedan lunchen, vill inteöver heller.


Förstår liksom inte.


SÅ JÄVLA ONT !

=(

Kom även sent till jobbet idag, inte lite heller!
Det är rent åt helvete att jag kunde sova över!

Fyfan alltså, nu var det tur att J.S kunde komma.


Förstår inte hur jag kunde försova mig heller, menar, jag vaknar så fort mobilen vibrerar, men inte imorse inte. Då vaknade jag inte förrän efter 8 missade samtal.

Sjukt.


Öppning imorgon igen =)

I´ll be there in time =)

Nu ska jag lägga mig framför TV:n, orkar och vill inte sitta vid datorn längre.

Sedan blir det att lägga sig tidigt ikväll.

Syster är på mig med (hon kom nyss hem och vill redan sätta sig). Jävla datanörd!

En annan sitter aldrig framför datorn ju..

Men det går i perioder.

När man var yngre var det betydligt mer, både dator och TV-spelande.


Dock inte numer.

Man växer på sig och ifrån det hela.


Dra lugnt i snopparna !

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0