Finlandsresa

Tjabba tjena hallåå!

Nu är man hemma i stan igen, efter en kort men trevlig finlandsresa.

Åkte med familjen, syrran fyllde 18 igår, hade även med oss lillebror Simon =)
Han är sååå söt ! =)

Nils, Erik och Rickard från jobbet var också ombord, trevligt.


Imorgon ska jag upp hyfsat tidigt, ska åka till Naxta, hämta hemmanycklarna, sedan åka förbi jobbet, hämta pantburkar, sedan åka hem, hämta avi, sedan ICA Kvantum, hämta paket och panta.

Sedan bär det la av till stan.

Sover i Naxta då jag öppnar lördag och söndag.

Ska även öppna måndag, ska bli skoj =) =)

Ser fram mot det. Spännande !

Nu ska jag sova, för jag ska som sagt upp tidigt imorgon !


Var inte pigg imorse inte, fortfarande full vid frukosten! hahaha!

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0