Holiday ! Eller..?

God dag på er !

Nu har man stängt 9  kvällar på 10 dagar.
Det är skönt att slippa ha den veckan framför sig =)

Nu är man ledig idag, sedan öppnar man imorgon.
Ska bli skoj =)


Idag ska jag ut till Birsta, ska träffa morsan där eftersom hon ska hämta ett paket som väger 7.9 kg (!)

Sedan blir det middag där, för att senare åka tillbaka till Naxta och sova, eftersom jag ska upp tidigt imorgon.

Sitter hemma hos mig nu, har inte vart här sedan i fredags för en vecka sedan. haha!

Tragiskt, men sant.

Men ska till banken ngn dag här i veckan, ska ta med mig anställningsbeviset, och sedan skaffa lånelöfte.

Sedan blir det till att hitta ngn ny lya =)

Finland om en vecka då, knappt pengar över sedan, men men, inte lång tid till löning efter det, bara en vecka.

Däremot är inte lönen den bästa denna månad.

Får la ut typ 7000 eftersom jag knappt jobbade 100h.

Nästa löning blir desto bättre med tanke på stängningarna och antalet timmar =)


Nu ska jag la ta och packa det jag ska ha med mig ju.

ska ta 24bussen.


CIAO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0