In i skiten



Har precis avlutat telefonsamtalet med Emelie, fick då höra att hon klev i spya i lördags då vi var hos Arne på hans 20årsfest !

Fan vad äckligt.

"Tänk dig att du kliver rakt i potatismos liksom, det var som pölsa! Äckligast jag vet ju!"

Det var hennes förklaring av det hela. hahaha!

Även att hon bara lämnade strumpbyxorna där, men det hade jag också gjort ju.

Även att det var min spya hon gick i ^^

Hahaha ! !

Jag satte mig där ute och rökte, sedan hux flux så spydde jag.

Uscha !


Nog om det.


Är hemma i Nolby, första gången på väldans länge, senast jag var här var när jag senast nämnde det i bloggen.

Tragiskt men sant.

Har hämtat ut kaffemaskinerna idag, ska höra mig för hur man går till väga, har ju ingen koll på det ju.
Och dom rekomenderar att man gör så med.  Annars vet man ju inte alls vad som sker.

Det är ju mindre bra. haha !


Nu blir det "vanligt" kaffe med tilltugg tillsammans med morsan, som vägrar sluta diska !

Ska inte jag klaga över inte =)


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0