Java´ graiight !



Har inte skrivit bloggen på några dagar nu, men har liksom inte haft orken.
Tänkte skriva under gårdagskvällen, men somnade på soffan framför TV:n istället.

Hahaha!

Idag så har man vart på jobbet, trots sin lediga dag. men men.

Var även och tittade på en lägenhet i Bredsand, den var jättefin och där skulle jag kunna tänka mig att bo.
Får besked senast fredag om paret innan mig vill ha den eller ej.

Måste snacka med banken med.

När morsan sedan hade skjutsat hem mig så bjöd jag henne på en kopp kaffe.
Från maskin som jag använde för första gången idag =)

Även att man ringde Angela för att bli guidad första gången ;)

Man är ju bara jävla teknisk och händig..                     I N T E ! !

Men jättenöjd med maskinen iaf =)

Kostar ju lite, men det är det värt !

Arbeta imorgon och resten av veckan.

=)

Även att man körde skift i måndag, öppnade =)

Såå roligt, har inte haft en sådan bra dag på jobbet på väldigt länge.

Inte för att jag haft tråkigt eller mindre bra på jobbet, men i måndags gick tiden oerhört fort.
Helt sjukt skoj ! ! =)

=) =)


Håller tummarna för lägenheten och ser fram mot jobbet imorgon !


På återseende /

Nisse



 

Kommentarer
Postat av: Tony

Bra att du hade kul i måndags! ;) Sen hoppas jag att du inser att jag skämtar och driver bara när jag säger vissa saker till dig ;)

2007-10-24 @ 21:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0