Just like Donau =)



Hellu på er alla nattugglor!

En annan har precis kommit hem till Naxta efter arbetet.
Var en intressant arbetsdag idag.

Mkt annorlunda tkr jag.

Själv ruschen, om man nu ska kalla det rusch, varade i två timmar fram till midnatt ungefär.


Sedan kom det lite folk vid olika valda tillfällen.

Men det var ändå så pass så att man inte kunde göra så mkt utöver det vanliga så att säga.
Men det är en dag imorgon med, och Söndag har man på sig med.

Eller till veckan i värsta fall, men ju förr desto bättre =)

Salt
Luft
Vatten
Värme
Kemikalier
Kol

Oljans 6 fiender =)

Nu sitter dom =)

Om man säger "syre" istället för "luft", så blir det S,S,V,V,K & K. =)
Ska la inte vara så svårt att komma håg.

Ska jag lära mig ännu mer nytt imorgon hoppas jag =)
Var även med vid bankning och så, mkt att ta in där, klart det tar sin tid, men det ska nog sitta relativt snabbt.

HACCP:n känns relativt okej ändå, trots en gångs genomförande..

Det känns bra, det är som sagt mkt att ta in, men det ska inte vara några svårigheter ju =)
Inte om jag vill !

Man gör det till vad man vill =) =)
Och jag vill lära mig  ! !


Har haft en bra arbetsdag, tiden gick ofantligt fort ikväll.
Huxflux så var klockan 02:30.

Kaffet var gott idag, frågan är om man har råd/möjlighet att lägga ut 6000:-?
Det är ju ändå 6 lax som man "bara" lägger ut sådär liksom, svårt att säga.

Men det låter helt klart intressant i allra högsta grad..
Frågan är ju hur mkt tid jag har att lägga ner på det hela med tanke på min arbetssituation..

Hmmm...??

Måste fundera klart innan måndag, men en sak är säker, en kaffemaskin vill och ska jag ha =)


Måste kolla upp när jag börjar imorgon med..


Det märkes att Maria var sjuk idag, hade inte direkt skadat med fullt manskap =)
Men vi gjorde det bästa av situationen och det gick vägen, som vanligt =)

Jag märker att jag har en förmåga att göra en massa smileys efter många meningar..
Känns som om dom tappar sin mening om jag "överanvänder" dom..

Kanske man ska sluta? 


...

=P


Neee, inte än ! =) haha !

Dags för mig att dra mig till sängen.
Måste vila foten.

Min högra trampdyna är lite väl sliten nu, tror jag har en väldans blåssa på gång där, känns som så..

Inge skoj alls..

Men det är ju så när man springer =)


Fick även 100%GB igår (läs torsdag), vilket innebär att alla som arbetade under denna får bonus.
Skiftisen mest, den som tog emot den näst mest och resten av familjen lika mkt =)

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0