Lägg på ett kol vaa faaan



God middag !

Har precis vaknat till liv efter att ha snoozat dryga timmen.

*Gäsp*

Börjar arbetet 15, men ska vara nere redan vin 13, ett möte.

Därför som man kliver upp tidigt idag =)

Sålde rätt så mkt under gårdagen =)
Var rätt så mkt hela tiden.

Idag är det onsdags, så det blir nog lite fylla ikväll.
Hör ju inte direkt till ovanligheterna.


Nu måste jag lägga på ett kol med boken och pärmen.
Boken verkar ju gå rätt så snabbt iaf =)

Dricka några koppar kaffe på jobbet sen.
Orkar inte göra kaffe här, har inte tid med det och så
gör jag alltid för mkt eftersom jag får slänga =(


Nu hoppas jag Giffarna kommer igång så dom inte tappar
detta kanonläge.

Och Timrå måste också komma igång, inte tappa ledningen,
som dom gjorde mot LHC poch även mot FBK.
Nu kvitterade dom visserligen senast mot FBK,
men leder man först så tkr jag att man ska klara av att hålla
undan med,



Ciao !

N

Kommentarer
Postat av: Din Joakim Hesselius

Jag är kär i dig Nisse. Du är så fin, så stark, så söt!

2007-10-03 @ 12:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0