Oroväckande beteende




God afton på er allihopa.

Har precis klivit ur duschen, såå skönt ju =)

Fan, hittar inte strykbrädan eller strykhjärnet här hemma i Naxta, blir fan snurrig.
Har hon inget kanske?

Aja, får la stryka skjortan hos Arne istället.
Det är ändå inte så viktigt med den skjortan jag ska ha, eftersom det är mer en "slit&släng"-skjorta, inte en "fin"-skjorta.

Men den skulle inte dö av lite stryk ;)


Hur som helst så har det  blivit ändrade planer för mig, vilket det inte brukar bli för mig.
Först hade jag planerat att dra hem till Nolby för att byta om och annat, men orkar inte åka dit, klockan blir så mkt annars.

Så jag har bytt om här, sedan ska jag åka med kvartöver7-bussen till Arne.

Jobbade öppning idag, var en konstig dag, mkt på frukosten, vilket inte hör till vanligheten nu under hösten (till skillnad mot sommaren).

Sedan kom Christer förbi, han ville ha 4 frukostmackor och 4 apelsinjuice, men vi hade bara 2 mackor färdigbakade, så jag sade det till honom.

Då undrade han varför vi inte hade mer eftersom klockan ändå var runt 8, och jag berättade att vi hade sålt många mackor den senaste kvarten.

När jag sedan skulle packa hans frukost så frågade han om jag visste den sekundära hållbarhetstidenfrukostmackan, vilket jag visste (Tony nämnde det tidigare i morse).

Dålig tajming det var då
=) =)

Var som sagt en konstig arbetsdag, eftersom det inte var mycket, men ändå mycket.
Var liksom folk hela tiden, skitmysko, men skoj =)

Trevliga gäster, men mot slutet var man jävla seg måste jag säga =P
Även att man ville gå hem, men när man väl har stämplat ut så är man kvar över en timma ju. haha!

Även om nu ligger i lä i förhållande med andra...tänker inte peka ut ngn speciell, så känn dig inte utpekad Tony =)

Hahaha !

Måste bara säga att gårdagen fick sig ett mindre trevligt avslut.

Förstår bara inte hur det kan gå till så där.
Man bör ju förstå och veta att man bara inte ens ska tänka tanken.

Det gör mig irriterad att det överhuvudtaget kommer på tal.

Hoppas det löser sig, men det gör det ! =)
Man ska, trots svårigheterna, försöka se det positiva med det hela =)

Ska bli skönt att vara ledig 2 dagar nu, så man kan ta det lugnt, sova =)

Till veckan blir det finlandsresa.

Jag frågade Rickard hur han jobbade till veckan igår, och han sade att han var ledig onsdag-torsdag, och då ska dom åka till Finland, han, Nils och Erik.

Dom åker den 17:e, med Cinderella (jag frågade).

Det ska ju jag med, the whole family, ´cause my sisters´ birthday.

Samma resa, bokade genom samma bolag, vad är oddsen !?

HAHA ! !



Nu ska jag dra mig tillbaka, CIAO !

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0