Snabbvariant

God afton på er.

Nu har man precis gluttat färdigt TV:n för kvällen.

Imorgon ska jag upp 7, dricka kaffe och se TV för att sedan dra mig till stan, träna, och därpå åka ut till morsan och vara barnvakt.

Jobbet idag gick bra, köket hela dagen.

Nog sagt om det.

Ska bli skönt att träna imorgon, grymt skönt!

Tisdag blir slappa på dagen, sedan far jag ut till alnö fram mot eftermiddagen för att käka mat och umgås med Linda, var ju ett bra tag sedan nu =(

Ska bli trevligt =)

Ledig måndag och tisdag, rena semestern ;)

Fan, måste fixa ToDoisarna, dem glömda jag idag.
Åker kanske in imorgon och fixar dem, och Tony, om du läser, fråga Anton ang. en gummihammare eller dyl. om du träffar honom.

Kanon ! =)

Har inget mer att skriva just nu, men lär ju skriva några rader imorgon bitti.

Godnatt och sov gott!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0