Stupid fuck

 Har man jobbat idag, var en helt okej dag.

Har inte så mkt mer att säga.

Ska la bara se TV ikväll, fixa mig ngt att äta.

Inte göra så mkt mer, öppnar imorgon med.



Även att det tog mig nästan 3 timmar att panta alla burkar i fredags, helt sjukt ju !

Dum som man var så for man ju  till Tempo, SUCK !

Är trött, får la ta mig en rök och lite kaffe.

Vill inviga min kaffemaskin, men det blir inte förrän eventuellt på måndag.
Får se om jag skulle dricka kaffe hos Ylva och hjälpa henne med datorn.


Ser fram mot måndagen, ska bli kul =)

Nu har man fullt upp hela nästa vecka.

Jävla stil att ringa kl.04:26 fredagnatt.
Visserligen har jag större förståelse för en fredag/lördagnatt, än ngn annan natt, men likt förbannat!
Fan vad jag stör mig på henne !


Ska inte ödsla mer energi på henne.
Onödigt bara.



N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0