The usual Sanfers´



God kväll.

Nu är man hemma igen.

Först så arbetade man, i vanlig ordning =)

Fett mkt på jobbet idag.

Lunchen kom liksom aldrig, utan runt 2-tiden började det rulla på, sedan så kom det aldrig ngt riktigt stopp.
Stod i ettan idag, fick inte göra annat.
Var ut i lobbyn kanske 4 ggr totalt under hela passet.

Hemskt, men underbart.


Weird ! =S

Sedan ikväll så stack man iväg till Sanfers hus eftersom dom hade en liten fest, måste ju dit och träffa lite folk tyckte jag.

Sagt och gjort, men festen var inget speciellt, var bara där en och en halv timme, dels för att man jobbar imorgon, var nykter och dels för att det var inge speciellt.

Och bruden man ville ha omkull orkade jag inte lägga ner energi på =P

Lathet ju. haha !

Men hade man vart ledig imorgon, då hade ni fått sett på andra bullar.

Drack ETT HELT glas vin, inte mer, men huvudet bara snurrar, jävla konstigt, alltså., är inte alls onykter, men ändå.

hahaha!

Festen var som en vanlig fest hos Sanfer: Inget speciellt, men ändå bra.

Undra om man får chans på Bredsand, men vill jag dit då? vill ju mer centralt egentligen ju..

Får fundera, lär la höra nu i helgen hur det hela ligger till.


Nu ska jag kolla mina comunities, sedan dra mig tillbaka.

Kliver upp 7, om jag ska käka lite frukost innan jobbet, annars 8.



N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0