Uppe med tuppen !



God morgon på er.

Jag har vart vaken sedan 7, har hunnit druckit 5 koppar kaffe.

Ska åka med bussen som går 24 minuter över 9 till jobbet.

Får se om jag kanske stannar efter, eller om jag hinner före, tänkte på ToDoisarna..

Nu har man även fixat lite på facebook, förstår inte varför jag gjorde det, men men..


Hade jättetrevligt igår, god mat och trevligt sällskap =)
Bör la inte dröja lika länge tills dessa gång?

Undra om man ska klippa sig idag, får se.

Funderar på om man ska åka hem idag efter jobbet och ta emot filmerna, annars blir det la imorgon efter jobbet, nej just ja, då är man upptagen.


Aja det återstår att se.

nu ska jag iaf hoppa in i duschen, sedan göra mig klar för resan.



Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0