Workaholic day



Idag var det mkt på jobbet. Sålde la inte så bra men det var en jobbig arbetsdag iaf.
Mkt att göra =)

Hade arbetsledarmöte, rätt så intressant det =)

Imorgon är det dags för ännu en stängning, sedan hela helgen.

Blir till att sova ut på måndag och vända på dygnet, öppnar tisdag ju.

Nu ska jag hålla i de sista pengarna, eftersom jag måste ha några kvar till Finlandsresan den 17:e då syster blir 18 =)


Jocke din underbara pöjk, jag tkr om dig med =) =P

Var längesen man träffade dig nu, måste fan hitta på ngt ju !
Kanske bli buksvågrar en gång till? haha !

Nu blir det surfa runt lite, sedan plugga lite, och sedan sova.

En dag imorgon med.
Ett pass imorgon med.
Ett arbete imorgon med.

=)

Jag har det bra jag =)

Har ett arbete som jag trivs med, kan inte bli så mkt bättre, ska vara att jag trivs mer senare=)


Ciao !

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0