Fuck Sthlm !

Ikväll blir det hemmakväll.
Kom hem strax efter kl.2100.

Satte mig ned här på en gång, men har inte gjort ngt speciellt.

Väntar just nu på att "Dirta Sexy Money" ska komma hem.
Eller ska man läsa en bok istället? =P HAHAHA !

Interna skämt - bäst !

Skönaste låten just nu - Nickelback - Rockstar.
Älskar den låten, har gjort det sen första gången, men nu har jag verkligen fastnat för den!!
Riktigt bra.

Nickelback överhuvudtaget gör bra musik!
I like it!

PWT inte dåliga heller, men Nickelback ! Mmm-mm-mmmmmm !


Imorgon vet jag inte alls vad som händer, men om det (utgång) för det första sker ngn gång så är det imorgon, men jag tror inte alls att det blir så.

Jag känne verkligen för att bara vara, iaf just nu =)
Men kanske en grogg ändå? =P


Hoppas på att umgås med Emelie imorgon då, hon är ju hemma här i hålan över helgen =D=D=D

Jag saknar henne otroligt mkt, du anar inte!
Vi umgicks jämt, fan, bodde mer hos dig än hos mig ju!
Helan & Halvan.
=)

Fuck STHLM!

Vart fan ska man hålla hus då? S-vall suger, STHLM likaså!

Men jag har svaret på det hela.


Göteborg.

I like it!


Ska lätt dit alltså!!

Inte en chans att man stannar här i hålan.

Man går igenom staden på fem minuter, sedan är det bara skog, fabriker eller annat skit!
Samma face varje dag, varje kväll på puben eller klubben, samma face överallt.

Sällan nytt folk.    =(

GF-veckan som ger nya faces.


Hate it!


             Göteborg.

  • Trevlig folk.
  • Bra fotboll.
  • Bra hockey.
  • Snygga tjejer!
  • Liseberg =)
  • Dom har allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0