Hell yea!



Nu är man hemma, gick la sådär ikväll =/

Fan, skidor, det trodde jag inte!
Snacka om att man kan bli förvånad, hahaha !

Först fotboll, sedan skidor. Hehe!

Jahaja, nu sitter man här framför datorn, ska la surfa runt lite, kolla efter new music, serier och filmer, kanske glutta en movie lite senare, men isf efter FIFA =)

Har ju kommit på "värsta grejen"!
Har förlängt matchtiden till 20min istället för 8 minuter, så spelar jag UT och försöker mig på lite nya saker =)
Mkt roligare!

Ledig idag (måndag) men ska tvätta mellan 13 och 16.
Blir till att sitta uppe natten lång, annars vaknar jag inte i tid imorgon.

Sedan lägger man sig tidigt idag (måndag kväll), så att man är pigg och fräsch tisdag morgon till öppningen =)=)

Fan, måste fixa mig en sladd från datorn till TVn så jag slipper få träsmak i arslet vis seriedags, ganska härdad nu men ändå =P

Nu har jag inte så mkt att tillägga, men jag lär ju återkomma med mer viktig information^^

Claes Malmberg
=)

Enough said!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0