Hurtig eller ej? Vilket flås(ande)!


Efter att ha arbetat ett 9-timmarspassstod det mellan bil eller cykel.
Skönt att åka bil, men skönt att cykla ner imorgon.

Det blev cykel...                          FAN FÖR DET !

Kallt som satan, tungt som fan och allmänt jäkligt! Snacka om helvete!

4,5km uppförsbacke - behöver jag säga mer???????

Jag cyklade till jobbet, från Alnö (11km på 29minuter).        *stolt*

"Fan vad jag är hurtig idag då" tänkte man efteråt.

Det var som bortblåst (läs bortflåst) på Granloholmsleden!



Aja, det blir nog cykel imorgon med, men med varmare kläder, iaf ner.
Fick ju den där cykeln,  gratis.
Ska rusta upp den lite, men det är inga stora saker som ska fixas, smörja den lite, ändra styre respektive sadeln.

Tejpa blir det imorgon.


Nog snackat om cykeln.

Jag kom på vad jag tänkte skriva från början, men det stämmer inte.
Tänkte säga att alla mina bloggar (denna vecka) ser likadana ut, men det gör dom ju inte, eftersom min cykel har fått en ganska stor plats idag.

Och det är väl skoj??          Att någonting annat händer?   =) =P

Men nu orkar jag inte mer, nu ska jag lägga ner bloggandet för idag, surfa runt lite, hämta vatten, krypa ner i min säng och sova.       

Dessvärre ensam, men skönt.   

Ingen risk att det blir kallt inte, då jag är fisig idag =)




Snart valborg med, hahaha!     Inget supandet då inte, jobbar säkert =)

Och valborg är så 2005!
Det absolut jobbigaste på väldigt länge - cykelturen hem från jobbet(!) 4,5km uppförsbacke. Ingen barnlek det inte, framförallt inte efter ett 9-timmarspass i benen. Tyckte jag var hurtig som cyklade Alnö-stan (11km på 29 min) och det verkade som om jag hade kvar mitt s.k. flås. Men icke sa nicke, så var det inte, helt slut nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0