Kallsvettades, illamående, yrsel. deja vû



Hemma.

Mådde skit imorse!!

Jag skojar inte, det var riktigt illa.

Jag cyklar ju ner till jobbet numer, och även så imorse.


MEN DET VAR KALLT SOM FAN !

Har ingen termometer hemma, men ledigt -5.
Utan handskar, tunn sportjacka..

När jag kom ner till centrum ( 2min cyklande) så hade jag ingen känsel i händerna!
När jag sedan, en 10 minuter senare, kom till jobbet, fick jag yrsel och var inte långt ifrån att svimma.
Man har ju svimmat ett antal gånger förut, så jag vet hur jag blir, så jag lade mig ner på golvet, hyperventilerade och kastade vatten i pannan.

HEMSKT.    Hate it.


Det var längesen man hade sådana attacker, men nu var det dags igen...Usch!

Förmodar att kroppen blev så gravt chockad av kylan och när man sedan kom in i värmen..

Inge skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0