LÄS INTE, BARA EN MASSA SKITSNACK NU!



nu räcker det med beta på ett tag, jävla fittspel!

Förlorat 7 raka matcher.
Och ingen jävla tobak heller, då går jag i taket.


Jävla bajsdag detta kommer blir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så jävla pissnödig av allt jävla kaffedrickande med, men inte fan kan jag pissa heller, eller kan kan jag ju, men vad hjälper kukhusbesöket mig då?

Måste ju bara göra om allt jävla skit då.

Fan vad jag är irriterad nu, nu ska jag fan ringa morsan och be om CIGG !! ! ! !





NU HAR JAG CIGG ! ! =)=)


Idag var man på dåligt humör, sedan for man ut till Birsta, fixade cigg och hade jätteskoj med syrran och Veronica.

Vi for sedan till kukhuset, gjorde det jag skulle, sedan for vi hem.

Väl hemma satte vi oss på altan och solade, och snackade problem och helgstillställning.

Vi bestämde oss för att grilla och dricka gott på fredag.
Slutar jobbet 2000 och ledig helg, så dricka vin blir det =)

Får se om Bodda och Kristina ska med, vore trevligt =)


Ha det för jävla bra nu, era pajaser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0