Nöjd, men inte tillfredställd



Birsta idag.
Gjorde inget speciellt där, tänkte kolla efter sladd från datorn till TV:n, men fick en av Henke, syrrans polare.
Jag, som är så inkompetent när det gäller tekniska saker, försöker nu fixa bild till TV:n.


Har lyckats med att få bild, klona och så, men vill ha ljud från TV:n och inte datorn, plus att jag vill ha färgbild, inte svartvit, men vettefan hur jag ska lyckas???

Kung när/om man får till det, kolla på filmer och serier dagarna långa =)

Jag hoppas att jag får till det, men tänker inte sitta uppe så länge, då jag jobbar imorgon, bättre man försöker mer imorgon ju =)

Tack för idag, hör av mig imorgon bitti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0