29 timmar



Igår så vaknade jag någon gång runt 15tiden, och nu ska jag gå och lägga mig.
Helt jävla sjukt!

Snacka om dygning!
Och har inte gjort lite heller!!


Jobbade som bekant stängning igår, vilket betyder att vi var färdiga 0310, och på väg hem så messade Anna, hon hade precis vaknat.

Hon kommer över till mig, käkade sin macka, och vi såg en film (Two Hands). Väldigt konstig rulle....!?

Sedan hänger jag på ner till restaurangen och käkar frukost, snackar skit och så.
Sitter alltså där tills 1100 (kom dit 0545) när Kristin kommer.

Vi snacka lite gojja, sedan frågar hon med glimten i ögat om jag inte vill jobba några timmar då varorna kommer.


Visst sade jag och så gjorde jag det.

Hon trodde självklart att jag drev med henne innan. Hahahaha!!


Jag bestämmer mig för att åka hem och sova, men väl hemma sätter jag mig här och bloggar och spelar lite.
Sedan är klockan 1330 och jag jallar till bussen.

Tar över Kristin, som påbörjade varumottagningen, och kör gärnet.
Mkt varor, men det gick snabbt,

Sedan tog jag mig en "fem minuters rökpaus" som varade säkert 60 minuter! Hahaha!!!

Avslutade varorna, och balade sedan.

For därefter hem, fick skjuts av Anna, snällt det =)

Var hemma 1815.

Och inte alls trött.
Det var då jag såg "Girl, Interrupted."


Nu sitter jag här, dödstrött, gäspar för fulla muggar och skriver dagens sista inlägg (blott andra!?!?!??).

Men har ju vart full rulle i 29 timmar.
Om 15 minuter - 30 timmar.


Har vart hemma 4 timmar av dessa =P


Sussa lugnt och mys på ikväll =)

Jag ska snarka sönder väggarna här hemma inatt =)


N

Kommentarer
Postat av: tess

INte ja heller i längden ha ha ha... kul just nu å förhoppningsvis får man lite läsare... //Tess

2008-08-08 @ 20:51:53
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: jayne

natti nattiiiii

2008-08-08 @ 20:57:46
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0