Äntligen fri äcklet!




Jag klarade inte av att slappna av, så jag gjorde mig av med grodäcklet!!!!!

Jag sprang ut i hallen, hämtade skohon och en lång jävla list (som är trasig) och skulle få ut grodan.

Tänkte först sjasa ut den, med hjälp av skohon, men den satte sig i hörnet under sängen.

då tvingade jag den att gå upp på skohon (tankarna for runt i huvudet om att den skulle hoppa och rädda sig själv till sängen), var livrädd, sprang till uteplatsen och kastade ut grodan.

Hörde hur det lät, och var livrädd för att den skulle vara kvar, men det är den inte....?

AAAAHHHH!

Uscha!

SKA ALDRIG MER HA ÖPPET NÄR DET REGNAR!

Kommentarer
Postat av: Tony

Haha äventyr på kvällskvisten märker jag!

2008-08-19 @ 01:01:47
URL: http://toonyy.wordpress.como

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0