Bajshumör, men ändå bra =)



Stängde idag.


Hade pissdåligt humör hela kvällen - vet inte varför så bryr er inte i att fråga.

Tydligen fortfarande dåligt humör!?

Det gick bra iaf, vi vart klara 0300 - sköööönt!



Janne, en kille från den där staden lite längre ner i landet, Stockholm, hade utbildning ikväll.
Jag fick höra av både Kristin och Angela att han skulle vara i kassa fram till 23, sedan 00-03 i köket.
Great, men ändå inte (hade redan två man i kök) tyckte jag.

Det visade sig att det bara var Isabel som kom på utbildningen, och det var kassa, men det var kanonbra, för både Matilda (gick hem 00) och Alice (23) hade stuckit.

Men när jag skulle köra mina grejjer på kontoret gick allt skit.
Fetaste diffarna ever, fattade nada, hjärnsläpp á la Nisse.

Fyfan, var så trött och less!

Men men, när jag var klar, efter typ 400 timmars omräknande och dividerande gick jag ut från kontoret - var alla klara!
=) =) =) =)

Bra jobbat av alla ikväll, skitbra! =)

Ledig imorgon, sedan stänger jag i helgen.



Helgen därpå, med all sannolikhet på lördagen den 30:e, ska jag ut.


Då ska jag och Janne och fler dricka lingondricka, shots och bira =)
Blir la gött det =)

Skön kille det =)


Nu blir det Las Vegas!

Kommentarer
Postat av: tess

Ja e skitglad men NERVÖS har aldrig läst på högre nivå så AAAAAAAA lite panik men ja idag har ja beställt alla böcker å ja vill ju detta...



Ja de e ju så allt kan man bara man har motivationen å lite stöd... men de kan ta tid... //Tess

2008-08-21 @ 14:10:04
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0