Big fucking tracy way!



Fyyyyyfaaaaaaaaan! Så trasig som jag är idag hoppas jag ingen annan någonsin får uppleva!

Sprängande huvudvärk sen jag vaknade, 1410.
Illamående och ingen aptit.
Röksugen, men klarade inte av att röka.


Tog 15-bussen till stan, mötte Lina på bussen, vi mötte Tony på hållplatsen och gick och käkade på Kebabcity.

Nisse hade ingen aptit och mådde illa, så beställde en barnportion(!!!).
Det var mer än lagomt för mig, och efter att ha ätit i hela 10minuter mådde jag bättre.

Vi gick sedan runt och strosade på stan, tog en kaffe och bulla på donken, handlade dricka på Hemköp, satt vid ån och strosade runt.

Trevligt var det, skrattade mycket! =)

Småpungar =P

Igår då?

Det var jättetrevligt, som jag nämnde igår stack jag till Peter och Emma, Tony var där.
Satt där och snackade en massa, och bråka om vilken musik som skulle spelas.
Lina T kom dit, vi fortsatte snacka och bråka om musiken, haha!

Splittade en taxi till stan, mötte upp Wigus och Dessssiré  och begav oss till O´Learys.
Inte så mycket folk där, men trevligt.
Spelade bort 250:- på blackjack, inte min dag.
Dansade, drack och myste.

Sedan så bestämde jag mig för att åka ut till Bredsand till Frida, hon, Karro och Roger satt där och tjatade dit mig.
Tog 0215-bussen dit ut, och när jag kom dit så spydde jag på en gång!!! Hahahaha!

Det var trevligt som fan =)


Roger ramlade på uteplatsen och slog hål i huvudet, sedan blev han hemskickad av Frida =S

Vi höll igång ända fram till efter 0700 på morgonen =P

Värsta PRO-festen =P

Sedan så vaknade jag upp med en jävla baksmälla!


Ska inte dricka på lääänge nu!

I promise!


Ska ladda lite film nu, hörs senare!!


Tack för gårdagen, trevligt som fan =)


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0