Dagspass utöver det vanliga



God kväll på er.

Jag brukar normalt sett blogga innan ett arbetspass, eller överhuvudtaget innan jag beger mig hemifrån på förmiddagen eller när det nu brukar ske, men imorse hann jag verkligen inte!

Blev till att kasta sig upp på cykeln och jalla ner till jobbet, tacka fan för nerförsbacken!


Var en lugn förmiddag, och även lunch, lugnare än en tisdagslunch, Kristin! =P

Sedan fick både Angus och Jocke sluta tidigare, typ kl.13 (egentligen 1530 samt 1500).

Och huxflux fick vi att göra, sparade lite timmar OCH SÅLDE PLUS - inte ofta!

Sedan vart det plus alla timmar, men kunde ändå lösa raster, trots två man kort, sköööönt =)

Sara slutade 1557, som hon skulle, och efter det hade vi skitamycket att göra.

Med 7 (inkl. mig) på golvet blev det en 8:a =)

Det kändes kan jag lova.

Både Sofia och Alice (som blev inringd) skulle sluta 1900 och ingen av dom kunde stanna kvar, så Cissi kom in lite tidigare.

Sålde fortfarande plus, sjukt bra alltså.

1930 gick jag av golvet och räknade kassor, tiden drog iväg och jag vart klar 2050.

Zanna ringde då jag satt på kontoret, och stackaren har spelat innebandymatch och fått en kraftig smäll på huvudet!
Bra att hon tacklade tillbaka iaf =)

Stor och stark ju =P

Så hon jobbar inte inatt, vilket jag briefade Cissi om, och det är inte kul, när man stänger, att ha en kort alltså.
Vi visste inte alls hur vi skulle lösa detta, men såg jag en lösning! =)

Thomas var på jobbet, han jobbar stängning imorgon, men ledig idag efter att ha bytt med Johanna.

Så jag frågade honom om han inte kunde hoppa in 0100-0500, vilket han kunde göra.
Faaan, vad sjysst! =)


Så jag räddade (?) kvällen åt Cissi =)


Öppnar imorgon, så nu blir det godnattvalsen för min del, men jag hoppas att ni andra har en kanonkväll nu!

Hörs imorgon, förhoppningsvis hinner jag med ett inlägg innan arbetet kallar!


Nisse - sliten, men glaaad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0