Dirty boy



Fan vad seg jag är nu!!


Cyklade hem, är ju så hurtig nu för tiden, stolt jag är =)


Svettig och helt slut nu, tänkte skriva ett litet inlägg innan duschen.
Jobbar imorgon, 1030-1830.

Kändes värsta bra imorse, ganska lugn frukost, men sedan hade jag helt tappat salladerna!!
Förstår inte hur...

Aja.

Kirrade det hela innan rasten.

Värsta lugna dagen idag, sjukt lugnt, hade inte att göra förrän närmare tretiden.

En massa städande, SG och SK, Sara tog sig an kontoret, skrubbade som fan, jag började med omklädningsrummen, kom dock inte så långt då det blev fart i driven.

Kom även en buss idag, med Strands IF på väg hem efter en förlust med 2-0 mot IKF Timrå.
Men var inte mer än 15 pers, men blev lite för köket då det var över 15 CB  hos oss och mer än 13 HB i DT:n.




Nu är Las Vegas färdigt, så jag vet vad jag ska göra resten av kvällen =)

=)

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0