Drakbåtsfestivalen! =)




God morgon på er!


Nu är man utvilad, har sovit i nära 15 timmar, var i ganska stort behov av det efter att ha vart vaken i över 30 timmar.


Lördag idag, soligt ute, vad ska man göra?


Anna smsade nyss och undrade om jag skulle med henne och Mattias ner till stan och Drakbåtsfestivalen runt femtiden.
Kanske man gör så, lär ju inte ha så mycket annat för mig.


Vet inte hur det blir ikväll heller, väntar på att Frida ska höra av sig så får man se vad hon har för planer, kanske det blir någon grogg ikväll, men vill inte på krogen, är ju inte tät. As usual!


16 dagar kvar =P


Imorgon blir det ett par groggar, söndag och allt. Hahaha!


Ska upp till tvättstugan och boka tid, måste tvätta arbetsbyxorna bl.a....
Tony, visst borde mina byxor ha kommit???

Need them!




Ska surfa runt lite, uppdaterar säkert senare.

=)

N

Kommentarer
Postat av: bettan

jo det är bara bra här

2008-08-09 @ 12:08:18
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja det är DU som varit på jobbet i veckan! Inte jag ;) Eller ja, innanför disken ;)

2008-08-09 @ 12:32:39
URL: http://toonyy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0