Göran Persson becomes Goran Persson




Jag blir kallad lilla Göran Persson.
Hahaha!

Av Robin och Frida, helt sjukt!

Det hänger med sedan skoltiden.


Jag är en person som älskar att diskutera, gör det dock inte lika ofta nu som då.
På den tiden tvekade man aldrig, sökte t.o.m. diskussioner.

Och vägrade förlora!

Därav "Göran Persson".

Sedan så har det numer blivit "Goran Persson", eftersom Stefan, Fridas ex, hade vart på jobbet mitt en sen fredagnatt, och vi hade precis låst dörrarna.

Jag stod då ute och tog en cigg, och Stefan såg mig.

Snackade lite med honom i telefon i fredags, och han kallade mig maffiaboss, då jag såg ut som en sådan med en vit, tight t-shirt.

Hahaha!

Jag ser ut som en bra hitman,
så han funderar på att hyra in mig.


Hahahahaha!


Helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0