Kaos men ändå inte!



Idag så blev det inte som jag hade tänkt mig!

Dagen gick bra, även om vissa småsaker fick mig på dåligt humör, men det vände snabbt!

Det kom varor idag, 1400 var han där.
Jag slutade 1530
, så höll på med det hela tills dess att jag slutade.

Träffade även Janne, varusnubben, i birsta, hahahaha!!!


Sedan for jag, Wigus och Rickard ut till Birsta och den nya restaurangen som öppnade igår.
Fint det var där inne, blev även erbjuden att komm in i köket och titta av chefen, Rickard, men dessvärre hade vi tider att passa, så gärna en annan gång! =)

Alla nya maskiner, kaffemaskinen, rena rama himlariket =P
Nya fritöser, som tydligen känner av när det är dåligt med fett, så den fyller upp på en gång..hörde även att det går att programmera in filtreringen!??!?

Lyx!

Och deras grillar vill jag se!

Dom tar lika stor plats som våra, men dom har tre lock på varje!!

Måste bara dit och se ju!

Efter att ha tagit varsin kaffe och burgare där, gick vi ner till Coop och handlade godis, endast 1:90kr/hektot!!!

Köpte 1250g lösvikt =P

Därefter raskade vi in på bolaget, köpte mig en tetra By The River och 9 cider.

=)

Blir la ett par glas ikväll =)
Men inte mer än så...?

Imorgon ska jag ut iaf, tror jag =)

Ska surfa runt, sedan fortsätta sista säsongen av Las Vegas!


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0