Laddar




God morgon!

Vaknade precis, och var tvungen att kliva upp eftersom jag börjar 1700 idag.
Stänger idag igen, sedan är jag ledig imorgon.

Men det blir inte mycket till att sova ut då inte, eftersom jag har assmöte 1400, sedan har jag ett antal saker som jag måste göra. =/

2030 imorgon kväll är det provsmakning av den kommande kampanjen, skulle mer än gärna vara där, men tror inte jag kommer det.

Ska tvätta på tisdag
morgon, sedan jobba.

Jag har öppning onsdag, torsdag och fredag, sedan är jag ledig lördag och söndag.
Skööönt! =)



I fredags hade vi det jättelugnt, och blev klara 0538.
Igår hade vi mer att göra, och blev klara 0600, sjukt.


Söndag natt, måste ju kunna gå bra inatt =)


Nu ska jag surfa runt, sedan är det bara att snöra på sig skorna och promenera neråt =)


N

Kommentarer
Postat av: sophia

jag hoppas att ni gçr en bra stºngning ikvºll, trots min fr+nvaro. Jag ska ska dricka ett extra glas och tºnka p+ er ;)

2008-08-25 @ 00:35:57
URL: http://boppan,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0