Livlös och grå




Vad har man för liv egentligen?
Vad gör man egentligen för saker?



Jag jobbar visserligen, men när jag inte gör det, vad har jag då för mig?

Inget speciellt!

Jag sitter hemma, här, framför bloggen alla mina lediga timmar, och likt förbannat skriver jag inget intressant.
Det är helt sjukt.
Tråkigt.

Uscha!

Det är så grått så jag kan spy!


Det känns som om man inte gör något viktigt över huvudtaget, känns inte som om man fyller någon som helst funktion.

Eller kanske en onödig funktion?

Alltså, jag har inget liv.


Har nog inte haft något sedan länge.

Känns ju så, vad ska man säga??

Skulle bara vilja komma ifrån den här staden.

Jag ser på andra, hur dom lyckas ta sig ifrån denna håla, och gå vidare i livet.
Känns nästan som om det vore något för mig, men samtidigt har jag ingen som helst aning om VAD jag skulle göra, eller VART.

Känns misslyckat att inte ha några framtidsplaner.
Har aldrig haft några egentligen, bortsett från ett fast jobb och en stabil inkomst, vilket jag nu har.
Men då är jag inte nöjd, utan jag vill ha mer!

Ska jag aldrig kunna känna mig tillfredställd med livet?
Ska jag aldrig kunna känna mig fulländad med något?


Kommentarer
Postat av: frida

det ordnar sig gubben :) va inte ledsen

2008-08-18 @ 21:09:46
URL: http://-friidaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0